Vlastní zkušenosti s hubnutím

Pět typů lidí, které potřebujete, abyste zhubli

4. listopadu 2015 v 9:35 | surpan
Vaše hubnutí není mnohdy jen o Vás, ale o Vašem okolí. Stejně jako já, potřebujete pár typů lidí, kteří Vás budou motivovat, pomůžou Vám, poradí, nebo ....
Jaké typy lidí si tedy přitáhnout blíž k sobě, když to tentokrát myslíte s hubnutím naprosto vážně? To Vám poradím v dnešním článku - článek najdete na novém blogu.



Další informace o tom, jak zhubnout, co dělat, nebo naopak nedělat, co jíst, čemu se vyhnout, najdete v článku - zhubl jsem 12 Kg.

Hubnutí a velký úspěch - 12 kg dole

19. října 2015 v 15:00 | surpan
Od konce března jsem měl velkou snahu udělat něco se svou váhou. Dosáhl jsem 95 kg při výšce 172 cm a to byla moje hraniční hodnota pro to, abych ze sebou začal něco dělat. A nevzdal jsem to.


Můj cíl je stále jasný, a to pomocí změny stravování (zde musím poděkovat drahé polovičce, co má se mnou a hlavně s přípravou jídla a vážením jednotlivých ingrediencí, trpělivost) a pomocí zvýšení pohybové aktivity (běhám indiánský běh a posiluju na přítahové tyči). Indiánského běhu mám od dubna cca 300 km za sebou, běhám 2 krát až 3 krát týdně, teď kvůli počasí mi to vyšlo jen jednou týdně.

Cílová hmotnost je 75 kg. Z mých původních 95 kg mám o 12 méně, tedy 83 kg.

Celý, docela rozsáhlý článek, co jsem dělal, abych zhubl, tedy strava a trochu sport, jsem napsal na novém blogu: Jak jsem zhubl 12 kg za půl roku.

Dvě výročí mého hubnutí a běhu v dnešní den

14. srpna 2015 v 12:37 | surpan
Dnešní můj běh, má dvě výročí. Začal jsem kvůli hubnutí běhat někdy v dubnu, běhal jsem dá se říct porpvé a i přes horké počasí jsem vydržel. Běhám indiánským během, což znamená chvíli běh, chvíli chůze, podle toho jak můžete.


A má to smysl. Zhubl jsem cca již 7 kg, ale jde to těžko a pomalu, a člověk musí běhat i v tom horku. Neběhám ale už večer, protože se prostě nedá, ale v 6 hod ráno. Prostě si přivstanu.

Je to ale dřina. Běhám 2 až 3 krát týdně indiánem 5 až 8 km. Jak jsem zhubl, tabulku a graf najdete v předchozím článku: Jak jsem zhubl.

A abych se dostal k dnešním dvě "výročí". Dnes jsem pokořil hranici 200 km tento rok běhu na indiána, kdy jsem průměrně běžel 35% délky trati. Což mi ze začátku přišlo jako nemožné a nyní dufám, že již brzy budu běhat v kuse celé trati a také doufám, že pokořím letos hranici 400 km indiána a zvednu to alespoň na 50% trati.

Druhá potěšující věc je, že jsem dnes poprvé překonal hranici 1 km běhu v kuse. Není to lidi žádná prdel Vám povím. Před 3 týdny jsem si řekl, že to nebudu tolik kouskovat a že hned na začátku zkusím běžet co nejdýl. Začal jsem na 350 metrech a byl jsem hotový. Pak 450 metrů, pak 600 a 750 metrů. A najednou 1060 metrů. Mám za sebe radost.

Váha se bohužel dlouho drží. Prvních 7 kg šlo docela dobře. Teď se mi váha drží. Pravděpodobně je to tím, že i docela dost kromě běhu, cvičím a asi nabírám svalovou hmotu. Nebo je to jen výmulva :-D Uvidíme, co bude dál. Ale rozhodně se cítím mnohem lépe, cítím se velmi zdravě, pohyblivě a akčně.

Konečně výsledky s hubnutím - sport a změna stravy

31. května 2015 v 9:22 | surpan
Moje stravovací návyky, jestli se to dá takto vůbec nazvat, byly přinejmenším hrozné. Ráno jsen nesnídal, mnohdy jsem první jídlo do sebe měl čas nacpat až odpoledne, někdy až po práci. Jenže potom jsem se musel dojíst a ládoval jsem se až do doby, než jsem šel spát. Opět špatně.

Co jsem tedy změnil?
Neprve jsem začal běhat. Třikrát týdně jsem si určil dny, kdy jdu, když neprší. Je to indiánský běh (běžíte, kdy můžete, jinak jdete nejlépe bez zastavení) a mám tři trasy - 3, 4 a 6 kilometrů. Průměrně mi vycházelo, že běžím cca 31 až 51% vzdálenosti, jinak je to pěšo.

Celý článek co jsem udělal, abych zhubl je nově zde: jak jsem zhubnul


 
 

Reklama