Velký rozhovor s blogery - otázka třetí

5. srpna 2015 v 9:00 | surpan |  Jen se vykecám
A teď třetí. O co vlastně jde si můžete přečíst zde: Průvodní článek k desetidennímu maratonu odpovědí.

Otázka 3: Je svatba stále in nebo přežitek?


Vendy (eumenidas.blog): Svatba se zdá být přežitkem, ale možná jen přechodně. Pořád si myslím, že stabilní rodina má něco do sebe (nesezdaný pár u mě není rodina, i kdyby měl tři děti). Takže, jsem pro svatby :-)

Em Age (empty-island.blog): Svatba je tak nádherný akt lásky! (pokud k ní nejste donuceni, samozřejmě) Když vás někdo požádá o ruku, říká vám, že vy jste ten, s kým by chtěl strávit zbytek života a to je přece krásné.

VendyW (worlddandie.blog.cz): Svatba je pouze a jedině věc těch dvou a na nich je jestli se chtějí vzít nebo spolu jen žít. Papír nikomu nezajistí, že s ním bude ten druhý napořád. Ale já bych se nevdávala ani jednou.

Malkiel (malkiel.blog.cz): Podle mne svatba není přežitkem, ale vyjádřením vyšší sounáležitosti páru a později i rodiny, než jen soužití "na psí knížku", jak se dříve říkávalo. Mimo jiné i proto, že všichni mají stejné příjmení.

Sugr (sugarless.blog.cz): In je být Single! Stále více mladých lidí nad 30 let volí tuto cestu životem. Svatba in není. Je to dobou, je to In - bez svatby.

Čerf (pvapenik.blog.cz): Je to hodně individuální, proto ode mne neuslyšíš obecný soud. Myslím, že svou "cílovou skupinu" si svatba vždycky najde.

Baruschka (baruschkasf.blog.cz): Hmmm, vdaná jsem byla, teď jsem šťastně rozvedená... Jsem vychována v tom, že svatba je správná, ale já mám spíš pocit, že to je jen papír a někdy je spíš na škodu. Ale přežitek? To snad ani ne...

Ruža z Moravy (ruzenka.blog.cz): Nepovažuji svatbu za přežitek, svým způsobem zajišťuje rodinu v právních úkonech i pocitu jistotu, hlavně tam, kde jsou děti.

all-is-magic (all-is-magic.blog.cz): Podle mě si tento rituál stále uchovává svou moc.

Agrrr (agrrrefrit.blog.cz): Vzhledem k tomu, že sama se teď vdávám, tak za přežitek to opravdu nepovažuji. Považuji za přežitek velké nesmyslné svatby. Ale zase jsem názoru, pokud to tak někdo chce, je to jeho věc.

Miloš (mish-mash.blog.cz): není in, ale jsem pro svatbu jako výraz vážnosti vztahu

TlusŤjoch (tlustjoch.blog.cz): Svatbu beru jako příležitost k focení. Takže pro mne je in. Zrovna jako oslava narozenin.

Pražský poděs (myselfagainsttimeandspace.blog.cz): Hele, do toho mi asi nic neni. Někdo se bere z náboženských důvodů, někdo kvůli prachům a někdo protože má rád tadyty romantický kýčovitý nesmysly, co stojí jenom spoustu peněz, tištení pozváne a tak. Že bych potřebovala mít požehnání od pánbíčka na to s někym žít a spát...tak to je mi hodně vzdálený, kýčovitý nesmysly sou mi taky vzdálený a zbejvaj už jenom ty prachy. Takže asi takhle, kdyby mě požádal o ruku alespoň trochu sympatickej miliardář a předmanželská smlouva by hrála v můj prospěch, tak asi neodmítnu, no.

Vikomt (phoenix.blog.cz): Je to nezapomenutelná věc. Těším se na tu svou, až se někdo uráčí… :D Moderní to bohužel nejspíš není.

Egoped (egopedie.blog.cz): Svatba je stále in do té doby, dokud jste na ní pouze hostem a nikoliv ženichem. V opačné situaci je dobré uvažovat o otázce, jestli není lepší být out!

Userka (userka.blog.cz): Rozhodně in, spousta mladých lidí se vdává a žení. Na druhou stranu je stejně tak in žít na psí knížku. Každému podle jeho gusta.

Kika (protidepce.blog.cz): Nemyslím si, že svatba byla někdy in, spíš něco co se očekává. Jako právník radím - nevdávejte se, nežeňte se, jeďte za ty peníze raději na krásnou dovolenou a Váš vztah to pravděpodobně posílí mnohem víc.

Antea (antea.blog.cz): Podle mne je dnes už svatba absolutně zbytečná. Dříve to určitě mělo své kouzlo, když se při obřadu z jeho a jí stali oni a začali spolu žít a plánovat budoucnost, často se k tomu ale lidé uchylovali i kvůli tlaku okolí a odsuzování tzv. života na psí knížku. Dnes spolu lidé žijí, mají děti a žádný papír k tomu nepotřebují.

Bloud. Well Bloud. (web-load.blog.cz): Svatba s povidlovýma koláčkama, křenovou rolkou, hovězím vývarem s játrovými knedlíčky a vymazlenou svíčkovou se šesti je in. Tedy pokud sedím na správné straně stolu.

surpan (surpanblog.cz): Dřív mě svatba přišla jako běžná součást života. Dnes si myslím, i když jsem dlouhodobě zadaný, že to je jen papír a na štěstí nepřidá ani neubere.


Maraton odpovědí - všechny zatím zveřejněné odpovědi:

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 userka userka | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 9:44 | Reagovat

Pro Vendy není nesezdaný pár s dětmi rodina? WTF?!
Na Malkiela zase můžu reagovat tak, že já si teda svoje příjmení ponechám navždycky. Jsem to totiž já, nevím, proč bych si po dvaceti, třiceti letech života měla měnit jméno!
Pražský poděs: Cože? Takže si vlastně necháš zaplatit za sex a další věci spojený s manželstvím? Tak to jsi asi děvka, ne?

2 Miloš Miloš | Web | 5. srpna 2015 v 9:46 | Reagovat

Sounáležitost, Malkiel našel to nejvýstižnější slovo.
Myslím si však, že člověk by se neměl hrnout do svazku hned v 18 letech se svou první vážnou známostí. Je třeba mít nějaké životní zkušenosti i srovnání :)

3 Miloš Miloš | Web | 5. srpna 2015 v 9:48 | Reagovat

[2]:Aby pak člověk nelitoval, že si nic neužil :)

4 surpan surpan | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 9:51 | Reagovat

[1]: Že by nám dnes diskuze konečně rozjela? :-D

5 surpan surpan | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 9:54 | Reagovat

[3]: Tak, tak. Je potřeba si vyzkoušet, která žena bude víc vyhovovat, ziskat zkušenosti (ať sexuální nebo i to, jak vlastně s ženami vycházet a naučit se, co říkat a co ne) a trochu si v mládí zabláznit.

6 Egoped Egoped | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 9:59 | Reagovat

[1]: Ses dneska špatně vyspala? :) A jaké příjmení budou mít tvoje děti?

Agrrr: Ty jsi ty odpovědi psala na koleni a zároveň sis zkoušela svatební šaty! Rozmyslela sis to dobře? :)

Bloud: Všichni přece ví, že ty jediné opravdové svatební koláčky jsou TVAROHOVÉ! To ti potvrdí (nejen) čtyři z pěti Moráváků

7 userka userka | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 10:02 | Reagovat

[6]: Ne, ale přece nebudu psát "prostitutka". Ty se aspoň živí tvrdou prací. Nebo tobě to snad přijde normální, co na konci napsala?
Na příjmení dětí se pak nějak dohodneme. V tom nevidím problém.

8 Egoped Egoped | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 10:10 | Reagovat

[7]: Nešlo jen o prostitutku, ale celý ten tvůj komentář. Většinou jsou od tebe takové, jako když másla ukrajuje a teď pfííííí :)

Obecně bych Poděse nebral tak vážně a když to vezmu kolem a kolem, tak jsem to pochopil tak, že peníze nejsou překážkou, spíš naopak. Nebo ty bys po svatbě nechtěla čerpat i z manželových financí? :)

9 userka userka | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 10:16 | Reagovat

[8]: Jo, protože co to je za názor, aby nesezdanej pár s dětmi nebyl rodina?!
Jestli Poděse chápeš takhle, tak o.k., já to chápu jinak. Na to, že ještě předevčírem jsi neuměl číst mezi řádky u Sugr, ti to jde dneska až příliš snadno.

10 Seina Seina | Web | 5. srpna 2015 v 10:27 | Reagovat

Pěkný =)

11 Egoped Egoped | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 10:30 | Reagovat

[9]: Moje babička by se asi taky škaredila, kdyby viděla děti u nesezdaného páru a nepovažovala to za rodinu v tradičním smyslu. Někdo to holt bere z toho svatebního hlediska a ne pouze biologicko-výchovného.

Taky se může někdo podivovat, proč si nechceš vzít jméno po manželovi, když už by sis ho vzala - to je součást svatby, ne? I když ne nedílná. Ale na použítí "WTF" to asi nebude.

Nejlíp samozřejmě bude, když k tomu Vendy něco napíše sama. To samé Poděs. Možná jsem totiž to čtení mezi řádky přepískl, když se to učím teprve třetí den :)

12 userka userka | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 10:34 | Reagovat

[11]: Ty zrovna tak rád neporovnáváš jablka a hrušky, ale zrovna tady bych řekla, že to děláš. Rozdílný příjmení vs. věta: "Tvoje maminka a tatínek neměli svatbu? Tak to vůbec nejste žádná rodina, abys věděl, Honzíčku!"
Ať si tady každej svý názory nechá, ale to neznamená, že já se nemůžu postavit proti.

13 Miloš Miloš | Web | 5. srpna 2015 v 10:36 | Reagovat

[1]:[11]: Jméno si může vzít i muž po své nastávající, dokonce i v naší instituci takový případ máme.

14 K. K. | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 11:06 | Reagovat

Moje máma se nedávno divila, že jsou svatby "in". V sobotu jsem byla na jedné, teď o víkendu se budu organizačně podílet na rozlučce se svobodou před další a v září mě čeká třetí veselice. Sranda, že jsou to všichni kamarádi ženicha mého. Ale ten utekl dříve než jsme stihli říct "ano", takže i když díky všem těm okolo jsem dostala chuť taky do toho praštit, strouhám. :D

15 Nettie Nettie | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 12:17 | Reagovat

[1]: Musím souhlasit, proč by neměl být nesezdaný pár s dětmi rodina? Mamka měla druhou svatbu až když bylo nevlastní sestře skoro rok a nikoho to ze židle nezvedalo. Každý pár s dětmi je rodina, to už je jako tvrzení, že dva homosexuálové s dítětem nejsou rodina.
Ber to tak, že by do tebe ten miliardář byl zamilovanej a když už je sympatickej, tak proč si ho nevzít, že? :DD

16 Nettie Nettie | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 12:19 | Reagovat

A můj názor? Já si nemyslím, že by svatba byla nějak "out". Která holka by se nechtěla vdávat? Hodně to leze do peněz, ale pro většinu žen je to tak trochu splněný sen. Když se pak rozvedou, už je to věc druhá :D

17 Antea Antea | Web | 5. srpna 2015 v 12:26 | Reagovat

[16]: Já se vdávat nechci a splněný sen to pro mě rozhodně není :-)

18 Nettie Nettie | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 12:30 | Reagovat

[17]: Tak jak pro koho, dobře :D

19 agrrrefrit agrrrefrit | 5. srpna 2015 v 13:18 | Reagovat

[6]: Vlastně ses doslova trefil. V sobotu jsme do toho s Frostem praštili, takže jsem paní Efrítová Frostová :-D

A pro Pražskýho poděse. Jde o to, že dneska už nejsou "druh - družka" když se někomu něco stane, ten druhý se to nemusí vůbec dozvědět. Ten papír nese docela dost výhod pro ty, co už jsou roky spolu a potřebujou jistou oficiální a právní jistotu. Takže to není jen o kýči či požehnání pánbíčka...

20 Nettie Nettie | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 13:53 | Reagovat

[19]: Navíc vůbec to nemusí být požehnání od pánbíčka. Dneska stačí požehnání městského úřadu :D

21 Em Age Em Age | Web | 5. srpna 2015 v 13:56 | Reagovat

[16]: Souhlasím. :)

22 userka userka | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 15:40 | Reagovat

[15]: Když já to z toho Poděsovo komentáře takhle nevidím. Navíc její dnešní komentář u článku z titulky: "Tak ale zase, být zajištěná taky neni špatný..." ten můj názor jenom potvrzuje. Ona přeci vůbec nemluví o citech, jenom o materiálnu.
S tou rodinou jsem ráda, že souhlasíš, už jsem myslela, že jsem nějaká divná, když rodinu vidím v komkoli s potomky, kdo se za ni chce považovat.
A ještě jsem si chtěla právní pojem "rodina" najít, ale není vymezen, což mluví samo za sebe. Nikde není psáno, že se jedná pouze o manželstvím stvrzené soužití.

23 Nettie Nettie | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 15:54 | Reagovat

[22]: Teď jsem taky koukala na ten komentář a teda... no, budu s tebou muset souhlasit (a navíc mě to inspirovalo k napsání článku na TT :D).
Pojem "rodina" si přivlastnila církev a snaží se nám vnutit podobu podle nich. Protože už jen tím, že máš dítě a nejsi vdaná, půjdeš do pekla :D

24 Egoped Egoped | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 16:21 | Reagovat

[22]: Píše "alespoň trochu sympatickej miliardář" - takže nějaký city tam zmíněny jsou! Vždyť je to v podstatě romanticky a citově založená holka, to je přece poznat :)

"A ještě jsem si chtěla právní pojem "rodina" najít, ale není vymezen, což mluví samo za sebe." - to máš pravdu, že to mluví samo za sebe. Každý tedy může vidět rodinu jako tu "správnou" podle sebe. Ty bez svatby, Vendy se svatbou :)

25 Nettie Nettie | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 16:23 | Reagovat

[24]: Byl by z tebe dobrej politik :D

26 userka userka | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 16:23 | Reagovat

[24]: Tak ale já neříkám, že ten názor mít nemůže, ale můžu snad vyjádřit, že pro mě osobně je ten její názor na "WTF?!", ne?
No, jasně, "trochu sympatickej", aby se z toho sexu za prachy aspoň nepoblila.

27 Vikomt Vikomt | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 16:39 | Reagovat

Nesezdaný pár není rodina?! Všichni nemáme holt možnosti jako řadový heterák.

28 Egoped Egoped | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 16:40 | Reagovat

[25]: Díky! :) Ale já jsem na politiku stejně moc velkej dobrák.

[26]: To samozřejmě můžeš vyjádřit. Já jsem ani neříkal nic takového, že nemůžeš. Jenom jsem se pozastavil nad tím, jak jsi docela ostře komentovala. Což jsem u tebe nebyl zvyklej, tak jsem se ozval :)

Jsem nevěděl, že manželství je jenom o sexu.

29 surpan surpan | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 16:50 | Reagovat

[28]: Manželství vůbec není o sexu. Ten je v dostatečném množství jen před svatbou (ironie s nádechem pravdy) :-)

30 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 17:34 | Reagovat

[1]: Koukám, že dneska vítězí tvrdá skořápka nad měkkým jádrem.:-D

31 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 17:38 | Reagovat

[29]: Pravdu díš. Manželství je ve skutečnosti hrobníkem sexu.;-):-D
A jestli se někdo žení proto, aby měl sňatkem zajištěn dostatek sexu, tak je pošetilců král.;-)

32 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 18:03 | Reagovat

[1]: Cože? No tak aby ses šokem neudusila, moralistko. Olol. Já nevím, já takovýhle zkušenosti teda zatim nemam, ale vidim, že jak tě to hnedka napadlo, tak to asi nebude jen tak...že?

[8]: Very danke.

[9]: Chápeš jinak. Asi Mars, jak to tak vidim. Sorry, ale dřív se lidi vdávali/ženili prakticky jenom kvůli prachům a majetku, aby spolu manželé mohli vyžít. To byl účel svatby, ne nějaký nesmyslný cukrbliky...

[19]: Já vim no, právě. Když se něco stane a tak. Ale...co je mi do toho...

[22]: A city a materiálno se nemůžou prolínat, heh? Proč vždycky lidi vidí jenom jedno špatný a druhý dobrý?

[26]: Kurva lidi, co tu furt řešíte nějakej imaginární sex za prachy? :D Lol, bavíte :D

[28]: Manželství o sexu? Jo, tak proto každej každýho podvádí s každym... :D

Hehe, to je ale prdel...

33 userka userka | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 18:12 | Reagovat

[32]: Tak příště piš svoje myšlenky tak, aby z nich bylo zřejmý, co máš na mysli.

34 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 18:13 | Reagovat

[33]: Neni nutné...

35 userka userka | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 18:15 | Reagovat

[34]: Pokud nechceš, aby tě každej chápal, pak samozřejmě ne. Jinak je smutný, že v nejdelším textu neumíš popsat to, co chceš, aby v tom ostatní viděli.

36 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 18:17 | Reagovat

[35]: Umím. To, že to kdokoliv chápe jinak neni muj problém. Následně smutný sou pak spíš ty reakce na to, hihi.

37 surpan surpan | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 18:22 | Reagovat

[35]:[36]:
Jé, konečně se rozjela diskuze :-D

38 userka userka | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 18:24 | Reagovat

[37]: Vidíš, co bych pro tebe neudělala? :)

[36]: Ne, smutná jsi ty.

39 Sugr Sugr | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 19:19 | Reagovat

Nebudu zde dělat rebela, ale názor, že rodina je máma,táta,dítě-to je názor našich prababiček a víra těch,kteří to považují za povinnost a svátost boží.
Mé kolegyni, která se rozhodla pro cestu svobodné matky, sdělili na úřadě, že jsou "rodina", pokud jsou už DVA. Matka-dítě, nebo otec-dítě (ano jsou i svobodní otcové), jsou již RODINA.
A propo k tomu MUSECÍMU rodinému seskupení a pojmenování potomků..., pracuji na místě, kde mi denně prochází papíry mnoho nesezdaných rodin, dítě se většinou jmenuje příjmením po matce - není-li pár dle "nutností rodiny" sezdán!
Setkávám se ale i s případy, že se dítě jmenuje po otci, takže pak má jediná matky příjmení jiné, než ti dva!
Inu - guláš, že? :-)
Ale na tom přeci nestojí životní štěstí, jestli se dítě jmenuje po matce či otci, a jsou-li rodiny neúplné, či úplné. Úplné rodiny mnohdy bývají na kordy daleko více, než ty, které spolu jen žijí bez sezdází.
To je moje pracovní zkušenost, ať se to tu bude těm "musecím svateb" líbit či ne! :-)

[17]: Úžasnej názor, fandím ti, je ve smyslu mé odpovědi v projektu Surpana.

40 Sugr Sugr | E-mail | 5. srpna 2015 v 19:24 | Reagovat

[23]: Sakra, to by bylo to peklo přeplněno, takových žen je dnes více než těch vdaných!:-) Církev, necírkev!

41 Opica Opica | Web | 5. srpna 2015 v 19:25 | Reagovat

[37]: Aspoň někdo z toho má radost :D. Je hrozně fajn, že jsi oslovil zrovna takovou škálu blogerů. Napříč věkem i názory :)

42 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 19:34 | Reagovat

[6]: O moravských svatebních koláčcích se v čechách vůbec nemluví jako o svatebních koláčcích! Takže řešit jejich náplň je úplně zbytečný!:)

Agrrr grrrratuluju :) Máš ale vroubek, že jsi nedodala koláčky ;)

43 agrrrefrit agrrrefrit | Web | 5. srpna 2015 v 19:54 | Reagovat

[42]: dodám, aspoň na fotkách, hned jak bude chvilka na napsání článku. ;-)

44 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 19:56 | Reagovat

[43]: A měli jste nějaký takový: http://www.zorka.estranky.cz/img/original/1812/54.-svatebni-kolacky-bez-kynuti.jpg  , že jo?:)

45 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 20:03 | Reagovat

[39]: Měla jsem v oddíle holčičku s příjmením X, která měla bráchu s příjmením Y a maminku s příjmením Z...a ta měla přítele s příjmením Ž :) Pak se přestěhovali do bytu s menším zvonkem, tak se (myslím si, že to bylo proto:) vzali :)

46 agrrrefrit agrrrefrit | Web | 5. srpna 2015 v 20:04 | Reagovat

[44]: asi, dělala je naše babi a byly mňamózní! A s vícero náplní!!!

47 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 20:06 | Reagovat

[46]: Ach! Vroubek se ti zvětšuje!:)

48 Sugr Sugr | E-mail | 5. srpna 2015 v 20:07 | Reagovat

[45]: Jo! :-))
Já se dnes setkala s maminkou, která měla dvě holčičky, každou s jiným mužem (děvčátka mají tedy různá příjmení po tatíncích) a nyní si našla černocha a s tím má chlapečka, který se jmenuje po tatínkovi též. :-)) Úžasná "ne"rodina na pohled (šťěstí z nich jen čišelo) a přesto tam mají celkem 4 příjmení!:-)
Ten samý případ co ty, viď? :-))

49 Nettie Nettie | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 20:19 | Reagovat

[40]: No právě. Hrozí nám tu error mezi nebem a zemí :D

50 Miloš Miloš | Web | 5. srpna 2015 v 20:24 | Reagovat

U Poděsa a jejích názorů, co všude možně prezentuje, si myslím, že většinou jsou dost přitažené za vlasy a taky často nejsou konzistentní, hlavní je nějakým extrémním postojem na sebe upozornit. Jednou se rozčilovala, že kvůli dívce, která spáchala sebevraždu v metru, přišla pozdě do školy a jak ti sebevrazi otravují lidi, v této akci se najednou projevila jako velká humanistka a všechny uprchlíky by si asi nejraději nastěhovala k sobě domů, teď ve vztazích zase akcentuje bohatství partnera.  
Je to směs pubertálního cynismu a nejrůznějších póz. V tomto kolektivu je však velkým zpestřením, už se těším, s jakou stupiditou se předvede příště.

51 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 20:26 | Reagovat

[48]: Tak zdálo se, že jediný co by je mohlo trápit je ten zvonek:) Ale kdo ví, že jo :)

52 Sugr Sugr | E-mail | 5. srpna 2015 v 20:31 | Reagovat

[51]: Tak ten je rozhodně netrápí, spíše ty kecy lidí okolo, lidí, kteří nemohou překousnout, že jsou šťastní i bez kroužků na prstě! Proto se zřejmě radši přestěhovali!:-))

53 surpan surpan | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 21:02 | Reagovat

[50]: :-D :-D Ta poslední věta mě rozsekala. Doufal jsem, že vyberu lidi s různými názory, ať s nimi souhlasím, nebo ne. Tak snad se to povedlo.

54 surpan surpan | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 21:07 | Reagovat

[41]: Na tom celém projektu je nejvtipnější asi to, že jsem otázky a výběr blogerů dělal asi hodinu.
Ale myslím, že to klaplo dobře. Výběr blogerů byl ovlivněn dlouhodobým sledováním diskuzí a názorů, takže zas taková střelba od boku to nebyla.

55 Sugr Sugr | E-mail | 5. srpna 2015 v 21:11 | Reagovat

[53]: 100 procentně!
Vybral jsi skutečně rozdílné blogery, kteří blogují převážně bez zveřejnění osobních fotografií a chlubení se se svým soukromím. Dá se říct, že jsi ve výběru  různých (někdy až hodně různých) jedinců skutečný borec!:-)

56 surpan surpan | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 21:13 | Reagovat

[52]: Všechno se dá vyřešit. Zvonek s drahou polovičkou nemáme, protože by nás pořád někdo otravoval. Když někdo něco chce, zavolá a já otevřu.
Prstýnek může člověk mít i bez svatby, také jsem jeden donedávna nosil, než jsem v práci dotykem prstýnku zkratoval grafickou kartu při kontrole teploty dotykem :-D

57 Sugr Sugr | 5. srpna 2015 v 21:18 | Reagovat

[56]: Myslela jsem samozřejmě kroužky snubní.:-) Ne prstýnek z lásky!:-))

58 surpan surpan | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 21:21 | Reagovat

[55]: Takovéto vypisování, co jsem dnes celý den dělal, jestli to ráno na záchodě bylo v pořádku atd mě na blogu moc nezaujalo.
Naopak mě zaujali lidi, kteří mají svůj názor, jsou ochotni jej prezentovat a stát si za svým.
Poděs je zvlášní slečna, ale zaujala mě zajímavou diskuzí, kterou jsem s ní kdesi vedl, svým často opačným názorem, kde jsem byl překvapen, že se mnou jednala normálněji, než jsem v jiných diskuzích viděl a dokonce se mírnila s některými výrazy. Je zajímavá, ostatně to jsou tady všichni.
Za výběrem blogerů si jistojistě stojím. U otázek bych možná jednu dvě vyměnil, protože mě napadly zajímavější. Ale třeba budu mile překvapen. I dnešní zájem o toto téma jsem absolutně nečekal :-D

59 userka userka | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 22:51 | Reagovat

[58]: A jaký další otázky tě napadly, jestli to není tajný?

60 surpan surpan | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 23:11 | Reagovat

[59]: Zatím si je nechám pro sebe, možná že s němi ještě nějak naložím. Tento projekt se mi docela líbí, ne proto, že je můj, ale proto, že se setkal s dobrou odezvou a komunitu je třeba tmelit, protože jsou tu hodně zajímaví lidi.

Pořád přemýšlím, co Nova zamýšlí nadále s blogem...něco mi tam nehraje... očekával bych nějaký rozvoj, ale jako by dodýchával...

61 userka userka | E-mail | Web | 5. srpna 2015 v 23:47 | Reagovat

[60]: Éra blogů odezněla, teď už to tolik netáhne, takže se nedivím, že do toho nechtějí investovat. Pochybuju ale, že by to zrušili úplně.

62 Nettie Nettie | E-mail | Web | 6. srpna 2015 v 0:28 | Reagovat

[61]:  To bychom si hezky vzali klíče a šup na Václavák :D

63 Nettie Nettie | E-mail | Web | 6. srpna 2015 v 1:11 | Reagovat

[50]: Právě jsem si pročetla pár jejích článků. A nijak se tam netají, že jí je úplně jedno, co by bylo s ostatníma lidma, s její rodinou, kdyby se třeba rozhodla spáchat sebevraždu (což tam omílá tak moc, až se mi chce nevím jestli brečet, nebo zvracet. Píše, že je jí jedno, jestli se zblázní, nebo taky zabijou. Že je necitlivá a já nevím co. A potom vyrukuje s lidskostí a humanitou a já nevím čím ještě.
Podivná směska, já mám pubertu teda trošičku jinou, bez upozorňování na sebe sebevražednejma článkama :D
Jinak souhlasím, taky se těším na další odpověď, další WTF a další stupidity :D

64 userka userka | E-mail | Web | 6. srpna 2015 v 8:35 | Reagovat

[63]: Já k ní teda ani nejdu a byla bych pro, přestat jí tady dělat reklamu :D Ano, taková jsem zlá.

[50]: Ta poslední věta tvýho komentáře mě teda taky dostala :)

[62]: Já asi ani ne. Obsah mám zálohovanej a jinde by si člověk taky zvyknul. Aspoň bych zase měla víc času na jiný blbosti :D

65 Van Vendy Van Vendy | Web | 8. srpna 2015 v 16:53 | Reagovat

[1]: Představ si že jo. Pro mě to budou lidi, co žijou spolu na hromádce a mají děti, který mají příjmení - po kom, po mamce nebo po tátovi? Nebo jedno dítě po mámě a druhé po tátovi? Já netvrdím, že svatba a manželství jsou to jediné správné na světě a že zajistí absolutní rodinné štěstí, ale když se dva vezmou a pak mají (nebo třeba nemají děti), tak jsou u mě rodina. A dovol, abych měla i já názor na věc, byť by se ti nelíbila. WTF si nech od cesty.

66 Van Vendy Van Vendy | Web | 8. srpna 2015 v 16:55 | Reagovat

P.S. samozřejmě připouštím, že můj názor se nebude líbit spoustě lidí. S tím nic nenadělám, zlatíčka, to už je váš problém.

67 userka userka | E-mail | Web | 8. srpna 2015 v 17:00 | Reagovat

... protože na tom, jaký má kdo příjmení, záleží, jak moc skvělá je to rodina.

68 Van Vendy Van Vendy | Web | 8. srpna 2015 v 17:22 | Reagovat

[67]: To samozřejmě není podmínkou... jen mi nejde do hlavy, když jsou tak skvělá rodina, proč se prostě nevezmou? Byl by to zánik té skvělé rodiny? řečnická otázka. A fakt nikomu neberu, jak si žije, nikomu do jejich rodinných záležitostí nestrkám nos, jen jsem napsala, že nesezdaná rodna mi nepřipadá jako rodina. Ale současně netvrdím, že nesezdaná rodina jsou špatní lidé, nebo že nestojí za nic, nebo že spolu nemusí vycházet. Jen jsem to zmínila v souvislosti se svatbou a manželstvím jako takovým.

69 userka userka | E-mail | Web | 8. srpna 2015 v 17:24 | Reagovat

[68]: Protože mít svatbu není žádná podmínka, proto se neberou, když jsou i bez toho aktu spokojení.

70 Jana Jana | E-mail | Web | 9. srpna 2015 v 8:03 | Reagovat

Mne svatba "bohužel" čeká ... Partner dostal na výběr - pokud chce velkou svatbu - chci zámek, pokud malou (tzn. 4 lidi) vezmu si jej kdykoliv a kdekoliv :) Btw. Svatba na zámku se vleze s menším počtem lidí do 10 tisíc a obřad proč 4 na úřadě do litříku :)

71 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 9. srpna 2015 v 13:08 | Reagovat

[68]: Takže když spolu žije muž, žena a dítě s různými jmény, může to být v pohodě - akorát bys to seskupení prostě nazývala jinak?;)

72 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 18:20 | Reagovat

[31]: Musím reagovat. Není hrobníkem sexu. Je to v lidech a pokud si ,,vyhovují" je to fajn a pojistka proti kdovíjakým nepravostem a nepříjemnostem vzniklým nevázaným střídáním partnerů.
-jo, chtěla bych opravit jeden překlep ve své odpovědi- pocitu jistoty-

73 surpan surpan | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 18:27 | Reagovat

[72]: Nemyslím si, že jde o pojistku. Ta pojistka je o vzájemné toleranci, svatba nic nemění. Znám plno věrných lidí, co jsou spolu deset let a nejsou svoji, a pak znám lidi, co se vzali a přesto si oba hrajou na píšečku jinde...
Ale chápu, jak ste to myslela.

74 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 20:25 | Reagovat

[73]: I v tom sexu jde především o vzájemnou komunikaci- domluvu a pak o osobní přitažlivost- řeči nepomohou.

75 surpan surpan | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 20:28 | Reagovat

[74]: přesně tak. U sexu tůze nesnaším vykecávání. Copak je to nějaká diskuze? Ne, práca jako každá jiná s příjemným koncem pro oba :-D

76 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 20:36 | Reagovat

[75]: Né, práce né,  krásný  užitečný tělo-cvik- bez řečí, jen prožívat a hotovo.:-)

77 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 20:36 | Reagovat

Patří to ještě k tématu otázky???:-)

78 surpan surpan | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 20:39 | Reagovat

[77]: Vůbec ne, ale k tématu nepatří asi 90% komentářů pod nimi. O to víc se mi líbí, že se blogeři projevili a pobavili se se mnou a mezi sebou.
Jsem nad očekávání spokojen.

79 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 20:42 | Reagovat

[78]: Tak to mám také ráda, když se čtenáři baví i mezi sebou, proto asi mám tu  kritizovanou Kavárnu. Kdo se baví nezlobí, že?

80 surpan surpan | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 20:46 | Reagovat

[79]: Kritizovanou? To jsem si nevšiml, že by někdo kritizoval Vaší kavárničku. To se děje přímo u Vás na blogu?

81 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 20:52 | Reagovat

[80]: To ne, ale v průběhu jejího  konání se stávalo, dávno již tomu a myslím, že ani Standovi moc nevoní, považuje ji za pokleslou zábavu zřejmě. Když já mám radost z každé návštěvy a povídání lidí. Scházíme se tam a ,,běháme" na blogy jiné, dokonce si je doporučujeme, není to proti nikomu soupeření.

82 surpan surpan | E-mail | Web | 10. srpna 2015 v 20:58 | Reagovat

Jn, vlastní skupina, to je vzpoura :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama