Mažu komentáře a nestydím se za to!

18. listopadu 2014 v 9:05 | surpan |  Jen se vykecám
Když se pod článkem diskutuje, je to asi pro každého autora informace, že článek nějakým způsobem zaujal. Osobně mě potěší komentáře, protože vím, že články někdo čte. Nepohrdnu ani upozorněním, že mám někde chybku, či nepřesnost, nebo něco je prostě jinak. Pokud komentující na vše upozorní slušně. Takové komentáře bych si nedovolil smazat. Z chyb se každý učí a žádný učenec z nebe nespadl.

Celý článek je k přečtění na novém blogu: mažu komentáře


 

21 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Niké Storch Niké Storch | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 9:30 | Reagovat

Přesně tyto lidi nesnáším :x Ale stejně mě pořád asi nejvíce štvou spameři...

2 surpan surpan | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 9:34 | Reagovat

Článek byl vydán podruhé, protože jsem jej nedopatřením smazal. Proto může někomu přijít povědomý. 8-)

3 Sarah Sarah | Web | 18. listopadu 2014 v 12:28 | Reagovat

Já jsem nikoho takového na blogu zatím neměla, ale vzhledem k tomu, že teprve s blogováním začínám, se někdo takový určitě najde.
Líbí se mi tvůj pohled na věc a to, jak z nějakého nudného témata dokážeš napsat vtipný a zároveň i zajímavý článek, ve kterém se mnoho lidí, kteří ostatním nadávají atd., najde.

4 Ijacek.007 Ijacek.007 | E-mail | Web | 18. listopadu 2014 v 13:58 | Reagovat

Zdravím, také mažu některé komentáře. Je to normální proces. Existuje sice možnost svůj názor dat vědět ostatním musí to mít ale hlavu a patu. U mě se vyskytovala ještě jedna skupina „uživatel“ a to byly spamovací roboti. Procházely všechny články a z náhodných adres na náhodné články praly a praly nesmyslné příspěvky plné odkazu. Svůj blog si totiž píši sám a tak jsem jej měl pro jednoduchost bez jakékoliv ochrany.  Nasadil jsem opsaní slovíčka a každého nového autora komentáře musím manuálně schválit a mám klid. 8-O

5 Em Age Em Age | Web | 18. listopadu 2014 v 15:48 | Reagovat

Naprosto souhlasím!
Co mě nejvíce dokáže naštvat, je když se dvě hodiny štvu s napsáním a hezkým zpracováním svého článku a napjatě čekám na zpětnou vazbu, a potom:

Hezký blog!

Pěkný článek.

Spameři útočí! 8-O Nesnáším toto, kéž by blog.cz automaticky takovéhle věty házel do spamu. :D
Nikdo by neměl za mazání komentářů odsuzovat. Koneckonců blog píše jeho autor a jako jeho vlastník má právo dělat si s ním, co uzná za vhodné. :D

6 Gabriel Decay Gabriel Decay | Web | 21. listopadu 2014 v 12:45 | Reagovat

Naprostá klasika. Ze zásady mažu, ovšem najdou se i výjimky, kdy komentář nechám pro pobavení všech, kteří si článek přečtou :)

7 Cherrybumbum Cherrybumbum | Web | 21. listopadu 2014 v 13:05 | Reagovat

Tyhle důvody naprosto chápu. Taky jsem kolikrát smazala pár, bez pardonu, blbých komentářů, protože jsem si říkala, že kdybych je tam nechala, tak by byli pak jejich autoři všem pro smích.

Nejvíc mě ale vytáčí, když vydám dlouhý článek a za minutu mám pod ním komentář "Moc pěkný článek, naprosto s tebou souhlasím." Jako ano, existuje možnost, že někdo čte opravdu rychle, ale pochybuji, že by někdo během minuty zvládl přečíst článek, který je cca na 2 A4 + k nim ještě napsal komentář. :D

Co mi ale vadí, (a stalo se mi to už několikrát), kdy jsem třeba někoho upozornila na nějakou chybu v článku -ne gramatickou, ale faktickou - jako když jsem narazila na článek o oblékání do společnosti, kde autorka v jednom odstavci napsala, že je nepřípustné, aby se k barevným šatům nosily černé lodičky a ke konci pak tuto kombinaci klidně dala dohromady v takovém tom obrázku, jak se tam dává  dohromady, co "máme" nosit. Tak jsem se jí slušně zeptala, proč teda skládá dohromady outfit, který o něco výše zakazuje a bum. Za minutu jsem byla smazaná a ještě bloklá! :D Takový člověk prostě neumí unést kritiku a tím pádem nevím, proč se tedy cpe na internet. :-?

8 Gil Gil | Web | 21. listopadu 2014 v 13:39 | Reagovat

Perfektně jsi je rozdělil :-D Tohle byl asi ten nejvtipnější a nejzajímavěji pojatý článek, co jsem dneska četla. A dokonce bez urážlivých slov (možná až na Hlupáky), to oceňuji!! Ještě jsem se tu nerozhlížela, ale nechápu teda, na co Ti tady někdo může nadávat?
Komentáře s chybami nemažu, ani kdyby tam byly hrubky v každém slově, to kvůli tomu, kdyby to byl zrovna třeba nějaký dyslektik :-) Spameři mi taky moc nevadí, prostě jim jen neodpovím. Výtržnice už u mě jednou byla, oběhla půlku světa, ten den jsem její komentář našla všude.. a samozřejmě všude stejný :D Ano, tu jsem blokovala. Jeden "Hrdina" mě taky navštívil a blokován byl.. Koně má rád, ale na slanině, hm... asi pro něj bylo strašně důležité, abych se to zrovna já dozvěděla :D Ten mi pak psal sprosté nadávky ze stejné adresy a pod různými přezdívkami - mužskými i ženskými, protože asi nechápal, že blokuji IP adresu, nebyl to bloger no, bylo to legrační :D
Ale moc mě lidé nepronásledují, je to lepší, než jsem čekala, lidé jsou zlatí. :-) Přitom nemám obvyklé téma blogu.
Když už je s někým problém, tak s člověkem Neomylným :-D Občas u mě mají touhu vypovídat se buď materialisté a nebo ti, kteří si myslí, že jen jejich víra je pravá a ostatním by měli pohrozit a trumfnout je :D Je mi jich líto, že místo toho necítí mír.
Nejzajímavější je, jak píšeš, že si všichni tihle myslí, že blogerovi zvednou tlak :D Jenže já každý útočnější komentář mažu, aby ten člověk neměl veřejný trapas a pomodlím se za jeho mír a štěstí :-)

9 Secret Brunette Secret Brunette | Web | 21. listopadu 2014 v 13:59 | Reagovat

Konečně nějaký rozumný "článek dne". Nejvíce mě štvou hlupáci. To, že se občas člověk překlepne, to beru, ale napsat například ve slově "jestli" tvrdé y, tak to už je pro mé oči moc ;)

10 Cler Cler | Web | 21. listopadu 2014 v 14:06 | Reagovat

S tou jistou blogerkou jsem také měla co dočinění, ale po návštěvě jejího blogu s myšlenkou "co si sakra myslí" jsem se jen zasmála.
Lidé s urážkami jsou opravdu ubozí a je pravda že si zaslouží jedině zablokovat.
Jinak tvůj článek odráží velkou problematiku těchto lidí a taky jsem se v pár případech zasmála. :)

11 darkemperor darkemperor | E-mail | Web | 21. listopadu 2014 v 14:30 | Reagovat

Mazání mi přijde jako dost pokrytecký způsob vypořádání se s komentáři, které se autorovi z nějakého důvodu nelíbí.
Chápu mazání spamerské lůzy, ale ten zbytek prostě ne.
Podle toho co píšeš, tak ty "nevhodné" komentáře, dostáváš od lidí, kteří jednodušší, nevyspělí a tak nějak celkově čůráci.
A dle tvého článku a stylu psaní to vypadá, že jsi myšlenkovými pochody nad nimi.
Proč je tedy jednoduše nesetřeš nějakou vhodnou odpovědí?

12 surpan surpan | E-mail | Web | 21. listopadu 2014 v 15:08 | Reagovat

[11]: Díky za komentář :-D Vidím, že se s ničím moc nesereš :-D
Dřív jsem tam těm nemocným i odpovídal a nebylo vůbec složité je sestřelit argumenty. Ale přestalo mě bavit i jednodušší jedince zesměšňovat, i když si naběhli sami.
Raději napíšu nějaký článek, který pobaví, než donekonečna odpovídat na desítky komentářů podivínů. 8-)
Ale díky za názor, podle jejich pojmenování usuzuju, že ses s nimi již hodněkrát setkal :-D

13 Simix Simix | Web | 21. listopadu 2014 v 15:13 | Reagovat

~Ahoj~
Je to dobrý článek a každého věc, jestli komentáře maže nebo ne .. já ne ... mě se ještě nestalo, aby mi tam přistál nějaký neslušný a vulgární atd. komentář...
I kdyby ... možná na to odpovím a nechám to být... ale možná bych ho také smazala, záleželo by na tom ,co by tam bylo :)

14 Vanimaré Vanimaré | Web | 21. listopadu 2014 v 15:16 | Reagovat

Od jisté doby se na mém blogu objevují tyto typy lidí, hlavně hrdinové s kombinací hlupáka. Většinou to cenzuruji pomocí moderované diskuze.
Pěkné zamyšlení. :)

15 anie-ena anie-ena | Web | 21. listopadu 2014 v 16:21 | Reagovat

Dřív jsem podobným systémem nesmyslné komentáře mazala taky. Teď už jsem na to moc líná, takže tam lidi s reklamou nebo vyjádřením, jak jsem v životě nic nedokázala a jak jsem hrozná, nechala viset pro jejich vlastní ostudu. A čas od času se k nim vracím a pobavím se jimi znovu :D

16 Yessicca Yessicca | Web | 21. listopadu 2014 v 16:47 | Reagovat

Souhlasím, také jsem znala jednu blogerku o které všichni psaly, že všem nadává (mě se to teda nestalo, protože jsem nedávno začala), a skutečně nadávalaa návštěvnost měla třeba 100komentářů u jednoho článku.
Mě osobně třeba naštvou komentáře, kde to ani není k článku, a je tam napsáno něco typu: "ahoj, pěkný blog, podívala by ses prosím na můj?" Aniž by si ten někdo ten článek přečetl.
Já komentáře nemažu, protože si ty hloupé komentáře ráda opakovaně čtu pro pobavení :-D

17 Jana Š Jana Š | Web | 21. listopadu 2014 v 17:21 | Reagovat

To taky moc dobře znám. Kritiku nechávám, pokud tam nejsou vulgarismy. Pokud ano, tak mažu/blokuju jak komentáře, tak komentující.

Mimochodem v odstavci Hrdinové máš hned v první větě tred (předpokládám, že tam má být trend). ;-)

Jinak mě tedy nejvíc vytáčí věta typu: "Pěkný blog, podívej se ke mně."

18 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 21. listopadu 2014 v 17:24 | Reagovat

Pěkný článek :-D
Dobře, dobře, nebudu provokovat :D, ale tak nějak s tvými charakteristikami souhlasím a se všemi jsem se tak nějak vesměs setkala.
Vyrojí se vždycky, když člověk napíše něco na nějaké kontroverzní a z řady velmi vybočující téma, nemyslím tím nějaký x-tý článek o homosexuálech a dnešní mládeži, ale třeba jiný úhel pohledu na věc, kterou morálně považujeme za nedotknutelnou, ale to teď zavádím řeč jinam, pardon.
Hrdinku jsem za ty tři roky zažila jenom jednou a co se týče výtržnice o které je tu zmínka, jmenuje se Yuri a já hojně navštěvovala blog její sestry, který už sice není aktuální, ale měl od Yuřiny kvality hodně daleko, měla hodně originální a čtivý styl psaní. Jinak Yuri co vím opustila doménu blogu.cz a přestěhovala se na blogspot, takže ji v nejbližších měsících můžeme zase očekávat :D
A nakonec, já komentáře nemažu, ale myslím, že po tomto článku té svobodě vyjadřování na svém virtuálním území udělám přítrž a nastane tvrdá cenzura :-D

19 surpan surpan | E-mail | Web | 21. listopadu 2014 v 17:29 | Reagovat

[17]: Bohužel se mnohdy v těchto komentářích objevují osobní urážky, aniž by se urážející kdykoliv trefil :-D
Díky za info o překlepu, většinou při psaní tvořím další hromadu věcí a i po rychlé kontrole si překlepu nemusím všimnout.
"Pěkný blog, podívej se ke mě" je jednoznačně výtvor netrpělivých třináctek, kterým nikdo na blog nechodí a tak se to místo zlepšováním blogu a psaní, snaží dohnat spamováním...

20 surpan surpan | E-mail | Web | 21. listopadu 2014 v 17:39 | Reagovat

[18]: Yuri, slavná Yuri. Když jsem se s ní potkal poprvé na mém blogu, nechal jsem ji pak, ostatně jako ostatní naštvaní blogeři, na jejím blogu rafinovanější urážku bez vulgarismů, ale chudinka to asi nerozdýchala. Psala mi pak její sestra, proč ji urážím, že ona to nemyslí špatně :-D
No prostě rodinka k pohledání :-D

21 MaddyHarry MaddyHarry | Web | 21. listopadu 2014 v 18:25 | Reagovat

Spamy, reklamy (komerční i osobní propagující nějaký blog) mažu. Zatím jsem něco jiného řešit nemusel, ale je jasné, že mám rád komentáře k tématu a ke článku a ne nějaké "hezký blog, přijď ke mě..." to mi vstávají chlupy hrůzou. Trollové a "odvážní" hrdinové na můj blog zatím nechodí, ale pokud by mne někdo takto otravoval delší dobu asi bych ho zablokoval.

22 Smile Smile | Web | 21. listopadu 2014 v 19:14 | Reagovat

Mažu takové ty komentáře typu "Pěkný, koukni na můj blog" nebo "Hezký blog, koukneš na můj?". Ty jsou prostě o ničem. Dobře, pokud je název lákavý a jméno blogerky, budiž, když mám dostatek času, třeba to  i rozkliknu. Ale jinak letí.
Pamatuji si na jednu blogerku, která také takhle spamovala ostatní blogy, všude urážela a možná myslíme tu stejnou. stačí zablokovat IP adresu a je klid. :D
Nemám ráda, když leze někdo ke mně na blog jen kvůli tomu, abych se já podívala na ten jeho. Očekávám, že když někdo na můj blog přijde, je to kvůli tomu, aby si něco přečetli a nebo aspoň prohlédli názvy článků a zjistili, zda je to bude zajímat. Když mi tam ale někdo přijde a komentuje každý článek typem "hezký, souhlasím, koukni ke mně", jde to pryč. Nic mi to nepřinese a nic mi to nedá.
Dobrý článek. ;)

23 Inalyn Inalyn | E-mail | Web | 21. listopadu 2014 v 19:55 | Reagovat

Komentáre nemažem, len v prípade, že mi niekto napíše "Pekný blog, zahlasuj za mňa prosím v tej a tej súťaži". Na to jednoducho nemám nervy, také komentáre pod článkom nechcem.
Chápem prečo takýcho ľudí mažeš. Tiež by mi to liezlo na nervy, mať väčší blog a keby je založený najmä na diskusiách, kde neskôr vystupujú takéto individuá...
Chválim však, že hoci tieto komentáre mažeš, nemáš moderované diskusie. Dávam imaginárne plusové body :D

24 Iris V. Iris V. | E-mail | Web | 21. listopadu 2014 v 19:56 | Reagovat

Myslím, že zmíněné typy komentářů maže asi každý. Já sama jsem smazala vyjádření jedné expertky, která mi napsala, že jsem trapná a že mi určitě není víc než 12 let (ale to už je dávno). Nejvíc mě rozčiluje nekonstruktivní kritika. Když je někdo ochoten vypisovat mi, proč např. mé básničky znějí amatérsky, a poznám z toho, že se nad tím dotyčný zamýšlel a že to myslí dobře, jsem za to ráda (i když, pravda, trošičku smutná, že neumím psát básničky). :-)

25 CrazyJull CrazyJull | Web | 21. listopadu 2014 v 20:49 | Reagovat

Taky jsem na pár takových komentářů narazila, ale nechala jsem je tam. Většinou jsem tam měla jen komentáře typu, že tam napíší jen, ať se kouknu na jejich blog, ale tak s tím už nikdo nic neudělá. A nedivím se ti, že takovéto komentáře mažeš a myslím, že nikdo by se za tohle nestyděl. :D
-CrazyJull

26 izuleasasetka izuleasasetka | E-mail | Web | 21. listopadu 2014 v 21:13 | Reagovat

Já z duše nesnáším gramatické chyby, vidím jednu a zabolí mě u srdce i v hlavě zároveň :D a proto číst cokoliv od svého bratra, který tvoří slova jako "psicho" nebo "holki", mě dohání k šílenství :D

27 Lúmenn Lúmenn | Web | 21. listopadu 2014 v 21:16 | Reagovat

Sice tvé důvody chápu a jsou rozumné, ale já tvé přesvědčení nesdílím. Kromě spamů, ty občas mažu taky, když se mi chce se s tím zalamovat:)
Ale pokud by se vyloženě nejednalo o dlouhodobě obtěžujícího trolla, nemazala bych z žádného z tebou uvedených důvodů. Prostě si svobody slova vážím až příliš;)

28 Vlaďka Vlaďka | Web | 21. listopadu 2014 v 21:22 | Reagovat

přesně, dělám taky cenzuru, nestojím o debaty s vulgarismy a vzájemným osočování, kupodivu i u tak okrajového zájmu jako je sbírání panenek a tvoření na ně se najdou úplně stejné skupiny komentujících a zakomplexovaných trdel ;-)  :-)

[26]: já zase nesnáším lidi, co na gramatické chyby poukazují ;-) sama je víceméně nedělám a u jiných - dotyčný může být i dyslektik a pro mě je mnohem důležitější  samotný obsah a takové ty rýpaly, co opakovaně poukazují na každou gram. chybičku bych blokla taky :-)

29 Marillee Marillee | E-mail | Web | 21. listopadu 2014 v 22:02 | Reagovat

Myslím, že vím, koho máš na mysli, jak jsi zmínil nějakou blogerku píšící urážející komentáře.... :D

Sama vím, jak je to těžký, když se pod článkem strhne diskuze (ráda píšu na diskutabilní témata) a sem tam se zaleknu, když někdo "zvýší hlas". Ale nikdy to nemažu, pro komentáře byl také článek napsán. Někdy se objeví lidi, kteří prostě neskousnou můj názor a vehementně se ho snaží změnit, ať už jim stokrát napíšu, že se jim to prostě nepodaří, ale ani to mě nepřesvědší k smáznutí osoby z mého světa. Tím tě rozhodně neodsuzuju, je to tvoje rozhodnutí, navíc oprávněné!:-)

Dalším kamenem úrazu je fakt, že si tyhle nejnavštěvovanější články najdou spammeři, ke všemu anglicky hovořící, a jejich IP adresa mě asi týden spamuje na každém nově vydaném článku....... :D

30 Takara Takara | Web | 21. listopadu 2014 v 23:15 | Reagovat

Komenty nemažu, až na jeden případ: jedná se o uživatele ukrývajícího se pod přezdívkou * (bez možnosti kontaktovat ho přes email), který mi ke každému článku, ve kterém popisuji své osobní zkušenosti s komunitou, ve které žiju, tak mi píše z tepla Česka, že celá národnost taková není (to jsem ani nepsala, neznám všechny lidi dané země, to dá rozum), že moje články jsou zaujaté apod. V každém komentáři je obsažen výlev o tom, "proč žiju, tak kde žiju, když to tady tak nenávidím" (ani to jsem nikde nepsala, kdybych to napsala, byla by to dobrá otázka), jen zjevně tvořím protipól k blogům otaku, které to tu popisují jako růžovou zemi plnou jednorožců...Vždy se rozepisuje zásadně na polovinu A4 (a více), a když na jeho koment reaguji, tak už se nevyjádří, takže pro mě je to ztráta času na něj reagovat, když za ten rok už vím, že reakce nebude řádná tzn. diskuze se nekoná, takže už ho prostě mažu...Něco s prominutím "vyblít" a jít dál, umí každý, ale obhájit si, co napsal, to už je horší...Z důvodu nekomunikace tohoto jediného člověka mažu. Přiznávám...

31 Ang Ang | Web | 22. listopadu 2014 v 10:10 | Reagovat

Komentáře mažu, jen když se netýkají článku. Tedy, spíš když jde o nějakou jednovětnou odpověď na komentář na blogu té určité osoby, která mi beztak moc neřekne. No, hádám, že každý jest pánem svého vlastního blogu :D

32 surpan surpan | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 10:21 | Reagovat

[31]: Tak tak. Každý bloger si může vybrat, jestli bude mazat, nebo ignorovat. Já jsme pro slušnou komunikaci, nebo alespoň bez urážek, když někdo používá sprostá slova v běžných větách, tak mi to nevadí...pokud tím neuráží...

33 Helena Lott | Carpediem.blog.cz Helena Lott | Carpediem.blog.cz | Web | 22. listopadu 2014 v 11:03 | Reagovat

Gratuluji ke článku, moc se povedl. Naprosto s tebou souhlasím, kritiku by člověk měl umět přijímat, pokud je podána slušně. Osobně se také nebojím komentář jednoduše odstranit, pokud se pisatel ani neobtěžuje s přečtením článku, ale má hromadou mouder. A ano, slečnu, kterou zde zmiňuješ, si také velmi dobře vybavuji, ale musí se jí nechat, že na to šla chytře, negativní popularita je stále popularita. I když ve výsledku jí to stejně vůbec nic nepřineslo, protože více než o návštěvnost jde o čtenáře, takto jí stačilo použít websurf a měla by vystaráno. Rozdělení do skupin pobavilo, včetně komentářů :D

34 Steeve X Steeve X | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 12:13 | Reagovat

Hádat se s debilama nemá cenu. Můžeš se cítit mentálně výš sebevíc, ale jakmile sklouzneš ke stéjnému stylu vyjadřování, nejsi o nic lepší. Boj s imbecily je těžký... Já ti nevím, nejlepší asi je, když si to zařídíš v takovém stylu, že se ani nikdo hejtovat moc neodváží. A pokud ano... co vlastně řešíme? Pokud je něčí hloupost a hrubost do nebe volající, proč se s ním nějak zaobírat? Výjimečně musím souhlasit s Lúmenn - i hádka je způsob komunikace a to, že někdo napíše gramatickou chybu ještě neznamená, že nemá pravdu. Proto se mi tohle řešení zdá trochu ignorantské. Ale článek dobrý, jen co je pravda...

35 surpan surpan | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 12:26 | Reagovat

[34]: Proto nejdřív v klidu odpovím, pokud vše pokjračuje, jde pryč.
Dohadování je sice styl komunikace, ale pokud stejně jako já a plno dalších blogerů nemáš chuť se dohadovat s kýmkoliv, kdo nemá v sobě trochu slušnosti, je smáznut. Když svůj negativní postoj ke článku sdělí slušně, i když negativně, rád o tom v komentářích povedu dialog.
U mě může komentovat každý, smáznut je jeden z 50 komentů právě kvůli spamu nebo urážkám.
Hlavně blog tvořím já, mám na to tedy právo určovat, jestli si tady nechám i komentáře provokatérů, co většinou ze strachu nevloží ani svůj mail.
Předejít tomu ale nejde. Ať máš články sebelepší, vždy se najde blb, který má ze sebou nějaký problém a léčí si mindrák. čím navštěvovanější blog máš, tím víc jich přijde. Samozřejmě bez mailu 8-)
Jinak díky za názor :-)

36 surpan surpan | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 12:30 | Reagovat

[27]: Svoboda slova je pro mne důležitá, stejně tak je pro mne důležitá komunikace se čtenáři v mezích slušnosti. Pokud nerespektují slušné jednání a neumí negativní názor napsat tak, aby nebyl útokem na mou osobu, pak se ještě nejen nepodepíší a nesdělí odkaz ani svůj blog nebo mail, jedná se provokaci, která si blokaci zaslouží. :-D

37 Loo Loo | Web | 22. listopadu 2014 v 13:39 | Reagovat

Souhlasím s Tebou, ale naštěstí jsem se nesetkala se všemi druhy těch, kteří obtěžují Tebe. Většinou to jsou spameři, kteří mi pijí krev. Člověk se zaraduje, že má novou odezvu na článek a tam ti vyjede reklama na viagru. -.-

Dokonce jednou jsem se setkala s jednou slečnou (nebo, kdo to byl), která měla obrovskou chuť nadávat mému zevnějšku - a to dost peprně.
Jinak komentáře nemažu. Můj blog je otevřený diskusi, protože ne všechny informace mohou být úplné, protože píši z mých a zkušeností jiných. Navíc ne u všech to může být stejně, ačkoliv se to snažím brát hodně objektivně, aby to pasovalo na všechny. :)

Jinak to haló s tím blogem, který všem lezl na nervy... To jsem nechápala. Tuším jednou jsem tam zašla, nenašla nic zajímavého, tak jsem šla do háje. Přijde mi, že plní svůj účel moc dobře. Když člověk nemůže být milován, může být nenáviděn a jak víme, nenávist je mnohem silnější a trvalejší než láska (ale taky záleží jaký druh)... Ti lidé, co tam komentují, jsou stejně hádaví jako autorka sama. Rozdíl v nich nevidím a tak stejně ve všech ostatních vulgárních obranách svých "idolů". :)
Měj se hezky! :)

38 sarush ef sarush ef | Web | 22. listopadu 2014 v 15:21 | Reagovat

Já nemažu nic.

39 AB AB | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 16:56 | Reagovat

Osobně komentáře nemažu (možná proto, že jich moc nemám :D), ať jsou sebenevhodnější nebo jinak nepříjemné. Nicméně chápu, že Ty pro mazání máš racionální důvody a Tvoje promazávání Ti aspoň udržuje přehledný blog:-)

40 b-klette b-klette | Web | 22. listopadu 2014 v 17:12 | Reagovat

Naprosto souhlasím s článkem.
Velmi vtipně pojaté :D
To já je nemažu jednou jsem to udělala a hned mi začali nadávat. Můj blog nemá nikdo rád, ale nic si z toho neberu, jde o to že mě to baví:) Sice jsem nováček, ale blogů jsem měla plno. Super článek:)

41 Denisa Kwapulińská Denisa Kwapulińská | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 17:19 | Reagovat

Jo jo, otravní ,komentátoři, na ty jsem narazila už tolikrát *vzdychá*
Osobně mě vždycky nejvíc rozčílí ty komentáře, které jsou jen strohým: Fajn blog! Pěkný blog! Pěkný článek! Super! A když se mi tohle objeví hned ve třech článcích za den, začínám vidět tak trochu rudě XD
Nebo lidé co sežrali veškerou moudrost světa: Jednou jsem navštívila blog, kde se nějaké dvě slečny věnovaly psaní příběhů, ale měly tam tolik gramatických chyb (a závažných), že jsem je slušně upozornila, že by možná nebylo špatné kdyby si to od někoho nechaly zkontrolovat. To byla strašná chyba! Obě slečny si nejen našly milión důvodů proč je jejich gramatika horší než u páťáka, ale taky mi řekly, že když se mi to nelíbí nemám to číst a nakonec si dovolil jít na můj blog a jen tak z hecu kritizovat všechno na co si pomyslely. A nemluvit o tom, že mě srovnávaly s nějakou holkou co píše urážlivé komenty na blogy.
Vážně, někdo kdo nesnese kritiku by vůbec neměl cokoliv psát.
Takže taky občas něco mažu, ale jen málokdy mě něco rozčílí, když příjde nějaký chytrák (alias troll), většinou mu odvětím nějakým vtipným komentářem a nemažu to, ať se návštěvníci zasmějí XD

42 surpan surpan | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 17:27 | Reagovat

[40]: Musíš je smáznout a zablokovat jim IP adresu, pak už ti nadávat nebudou.
Co se týče tvého blogu, tak se mi designově líbí a jasné je i proč tam moc lidí zatím nechodí. Máš tam dva články zatím? :-D Důležité je vydržet. Já mám blog asi rok, po půl roce se mi podařilo dostat do autorského klubu a nyní po roce mám necelých 300 článků. A i tak nechodí tolik lidí, co bych chtěl.
Takže vydrž, piš zajímavě, blog už zajímavý máš a věřím, že na tvůj blog lidi budou chodit rádi.
Držím palce nováčku...i když i já jsem tu skoro nováček :-D

43 onedirectonczech onedirectonczech | 22. listopadu 2014 v 18:45 | Reagovat

Tak to máš úplnou pravdu... já to tak mám taky...

44 Cher Cher | Web | 22. listopadu 2014 v 19:54 | Reagovat

Za dobu mého blogování jsem se zatím setkala se Spamerem a Výtržníkem :-D Co si pamatuji, bylo to asi jen dvakrát. Komentář jsem vždy smazala, jelikož nesouvisel s článkem a zbytečně by tam překážel.

45 Ayeri Ayeri | Web | 22. listopadu 2014 v 20:05 | Reagovat

Já mazání komentářů ráda nemám, zastávám názor, že každý může vyjádřit svůj názor. Osobně mažu jenom spamy, když už to přehánějí a zablokovala (na 2. blogu, ne tam, kde jsem teď přihlášená) jsem pár výtržníků, kteří byli obzvlášť vytrvalí, takže jsem měla pod článkem třeba 10 urážek a z normálních diskuzí se stávaly hádky mezi normálními návštěvníky a výtržníky, to je pak fakt nedalo snést.

46 Alessa Alessa | E-mail | Web | 22. listopadu 2014 v 20:35 | Reagovat

Přesně, nesnáším takové otravné lidi typu: "Sežral/a jsem všechnu moudrost a ty jsi jen hloupá pokrytecká kráva, zato já vím vše!"nechápu jak se takový lidé k blogerství vůbec dostali. Nejlepší komentář asi byl typu: Víš proč se ti ta fotka rozmazala? Protože jsi hýbla foťákem, a já vůbec nechápu jak si na to můžeš stěžovat!Ale já to snad nevím?  Nesnáším je, mazání jsem jen pro :-D

47 Hana Hávová Hana Hávová | Web | 22. listopadu 2014 v 21:11 | Reagovat

Plně souhlasím, občas to taky udělám. :-)

48 Jana Š Jana Š | Web | 22. listopadu 2014 v 21:21 | Reagovat

[19]: Však člověk si po sobě článek 3x přečte a stejně ne vždy všechny chyby/překlepy objeví. Taky jsem ráda, když mě někdo upozorní - pokud upozorní slušně.

Občas mě zazlobí y/i - i když spíš tím, že právě též dělám víc věcí najednou a pak se toho nevšimnu. Měla jsem jednu dobrou duši co nikdy nezapomněla ještě zdůvodnit proč je tam i nebo y, od čeho se to odvozuje a klidně i odkaz na pravidla českého pravopisu. To už taky trochu vytáčelo :-D

49 Angelika M. Angelika M. | Web | 22. listopadu 2014 v 21:54 | Reagovat

Úplne s tebou súhlasím, komentujúcemu, ktorému šibe a začne tam písať vulgárnosti, absolútne nesúvisiace s článkom, hodnotením blogu a len si vybíja svoj hnev na cudzích, okamžite mažem komentár. Naposledy mi jedna osoba využívajúca viacero mien komentovala asi v 7 minútach článok o genetike, pričom sa len vysmievala a mala sprosté narážky. Podľa mňa by si mal človek rozmyslieť to, čo chce napísať a nerobiť zo seba kreténa. Keď vidí, že je ten článok písaný odborne, nech zo seba nerobí primitíva, lebo tým strápňuje sám seba. Som vďačná, že komentáre môžeme zmazať.

50 Kira Kira | Web | 23. listopadu 2014 v 9:29 | Reagovat

Myslím, že to co děláš je správné! Sama už jsem se setkala s takovými spamery, hrdiny či hlupáky. Bez váhání jsem komentáře smazala. Řekla bych, že můj blog je na docela slušné úrovni a takové komentáře prostě k blogování nepatří.

51 feministicgirl feministicgirl | Web | 23. listopadu 2014 v 11:07 | Reagovat

Já se většinou neodvažuji smazat ani ty ošlivější komentáře, ale naprosto tě chápu. A mazat reklamy na blogy je pro mě samozřejmostí. Na blogu mám docela velký nápis ,,Reklamy jedině sem!" s odkazem na článek, kde ostatní blogeři mohou zanechávat v komentářích reklamu na co chtějí, ale ti, kteří mají tu potřebu, to stejně píšou někam, kam nemají.

52 feministicgirl feministicgirl | Web | 23. listopadu 2014 v 11:08 | Reagovat

Pardon, mělo tam být "ošklivější".

53 Žolanda Žolanda | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 12:00 | Reagovat

Já taky některé komentáře mažu..například když mi nějaký blbeček napíše, že mám hnusnýho psa..to mě doopravdy dokáže naštvat :D

54 Lukáš Lukáš | 23. listopadu 2014 v 12:44 | Reagovat

[1]: a [53]: víte, daleko více prospěšnější pro blogery je nechat všechny, ať si říkají v komentářích doslova cokoliv a NEREAGOVAT na nežádoucí komentáře (to totiž jen podporuje zájmy takových nežádoucích návštěvníků)

například u mě dlouhodobě funguje "reagování pouze na vhodné návštěvníky"

55 Lukáš Přibyl Lukáš Přibyl | Web | 23. listopadu 2014 v 12:45 | Reagovat

[54]: pardon mělo tam být "reagování pouze na pro mě vhodné návštěvníky" Děkuji.

56 Arya Arya | Web | 23. listopadu 2014 v 12:47 | Reagovat

Já komentáře nemažu, už jen z toho prostého důvodu, že na blog nemám moc času a tak články přibývají pouze nárazově a většinou i po dlouhé době, díky čemuž ani množství komentářů není takové, abych s tím měla problémy. V podstatě jediný ze zmíněných případů, se kterým jsem se setkala byl "Podíváš se na můj blog?", takže mazání komentářů opravdu řešit nemusím ;).

57 Niké Storch Niké Storch | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 13:14 | Reagovat

[54]: Já na ně taky nereaguju...prostě je smažu :D

58 Nosferatu Psiren, NEblahé paměti Nosferatu Psiren, NEblahé paměti | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 13:56 | Reagovat

Když je to můj blog, můžu si mazat, co chci, včetně otravných komentářů, ale pokud se naskytne nějaký instantní hejtr, mám alespoň instantní zábavu...na chvíli :-D

59 S. S. | Web | 23. listopadu 2014 v 15:56 | Reagovat

Ja by som sa rada dožila stavu kedy by som komentáre vymazávala, mám ich vždy len pár, takže asi neviem článkami zaujať, ale čo je hlavné je že aj komentáre ktoré sú hnusné si zvyknem nechať, pretože no čo ja viem, nemažem ich pretože mi to príde ako zatváranie očí, ale samozrejme súhlasím že ak by raz nastala situácia že by sa mi niečo mega nepáčilo, zmazala by som to a určite by som sa za to nehanbila

60 Sůvě z planety X Sůvě z planety X | Web | 23. listopadu 2014 v 16:01 | Reagovat

Taky jsem zažilo robota, který naprosto spamoval všechno, co jsem napsalo. Pokaždý z jiný ip adresy! To bylo k naštvání ...

Myslím si, že zaujímáš střízlivý a hlavně rozumný postoj. Nesnáším ty lidi, kteří mažou vše, co se jim nehodí do krámu. A nesnáším komentáře typu "pěkný", jelikož můj článek není jen "pěkný", ale nýbrž zajímavý, čtivý, rozporuplný a k diskuzi vhodný! Jak někdo může něco zhodnotit jen pár slovy?! Ale pokuď mi někdo napíše svůj názor, i když vulgární ... tak dobrá, přemohu se a zamyslím se. Dokonce jsem si nechávalo na blozích (blogách?)i takové ty "stupidní" komentáře, u kterých byla jasná provokace. Kdo tomu věří, je blbej, jinak si ostatní přeberou, kdo z nás je tu "vadnej". Takže tvůj názor naprosto sdílím!

61 Van Vendy Van Vendy | Web | 23. listopadu 2014 v 18:48 | Reagovat

Za celou dobu jsem smazala jen dva komentáře, jeden opravdu sprostý a hodně vulgární a druhý bezduchý, který byl připsán pod jedním dost smutně zaměřeným článkem. Absolutně nepatřičný.
Jinak je mi to jedno, urážlivých komentářů zas tolik nemám, aby mi to dralo žíly a obtěžovala bych se s mazáním, navíc, autor si sám dělá vizitku. Nesouhlasné taky nemažu, a když mě někdo upozorní na chybu, tak si tu chybu opravím, nevím proč bych takový komentář mazala, vlastně je to v můj prospěch.
Jediné, co jsem mazala a blokovala, byly robotické spamerské komentáře bez obsahu, s jakousi hatmatilkou. Katastrofa.

62 Lóra Lóra | Web | 23. listopadu 2014 v 19:37 | Reagovat

Ahoj, hezký článek. No osobně jsem se nesetkala se spamery nebo hlupáky co by nějak třeba uráželi blog, nebo psali vysloveně nějaké komentáře že bych je musela mazat. S tím, že se články nečtou si myslím, že to zase není tak úplně pravda. Jediné co já nesnáším a je nás víc blogerů, že někdo napíše koment typu, máš uža blog hlásni pro mně a podobné kraviny, to mě štve,. Přeju ti samé slušné a dobré komentáře a méně tech pro mazání :-)

63 Cleo Cleo | Web | 23. listopadu 2014 v 19:38 | Reagovat

Komentáře se snažím nemazat, jen reklamy a vulgární komentáře. :)

64 Janča Janča | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 20:10 | Reagovat

Achjo, miluju tvůj styl psaní a tvoje články celkově!
Ne že bych s tvým "chováním" tak úplně souhlasila, ale každý k tomu můžu říct své, občas se pobavit a něco zjistit.
Já komentáře mažu jen když jsou to takové ty spamy od věci (třeba odkazy na nějaké firmy nebo půjčky), ale i když je komentář hanlivý, zatím jsem ho nemazala. Kdyby se to od jednoho blogera opakovalo, je fakt, že bych ho nejspíš zablokovala, ale když se to stane jednou, svět se nezboří a alespoň vím, že to nebude nikdo fajn.

65 surpan surpan | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 20:20 | Reagovat

[64]: Óóó...tak tohle je zatím asi největší pochvala, co jsem tady zažil 8-)  :-D :-D Děkuji.
Ony nadávky byly bohužel opakovány pod více články od stejných lidí, mnohdy s jinou přezdívkou, ale stejnou IP adresou - chtějí být totiž hodně nenápadní, ale podstatné jim nedochází, jsou to takoví ti agenti s teplou vodou 8-)
Ale těch smazaných komentářů byla jen pár kusů oproti tomu, kolik jich už bylo napsáno.
Jinak ještě jednou díky za pochvalu, takové krásné komentáře mě inspirují k dalšímu psaní :-)

66 Janča Janča | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 21:21 | Reagovat

[65]: Vážně? To jsem ráda, že jsem tě potěšila. :) Musela jsem ti to napsat, když mě stále bavíš (a zabavuješ) svými články.
Jo, tak to chápu. Ti jsou nejhorší, když si udělají několik blogů jen kvůli tomu, aby mohli ostatní lidi štvát. Nechápu, co z toho mají. 8-O Je fakt, že ty tady máš takových komentářů, že ty špatné nebo smazané se ztratí. :)

67 surpan surpan | E-mail | Web | 23. listopadu 2014 v 21:54 | Reagovat

[66]: Většinou ani blogy nemají a své hrdinství skrývají i tak, že neuvedou mail 8-)

68 Ijacek.007 Ijacek.007 | E-mail | Web | 24. listopadu 2014 v 9:53 | Reagovat

Zvláštní kolik komentářů se najednou sejde na toto téma.  Každý si za svůj blog rozhoduje sám plní jej obsahem a snaží se, aby měli jeho návštěvníci co číst. Také ale každý autor zodpovídá za kvalitu diskuze a pak tedy nevidím sebemenší problém proč diskuzi neorganizovat podle sebe.  Za posledních pár měsíců jsem narazil na opačný problém a to že k zajímavému tématu autor prostě nedovolil cokoliv napsat.  Trochu to zamrzí, když si člověk už při čtení článku chystá komentář a na konci zjistí, že o něj autor nestojí. Cenzura je někdy velké zlo zaleží ale jen na autorovy samotném jak se rozhodne ji využívat. Závidím autorovy počet komentářů pod tímto článkem.

69 izuleasasetka izuleasasetka | E-mail | Web | 24. listopadu 2014 v 21:14 | Reagovat

[28]: to zase ano, takoví ti "ale tam se píše Y, ne I, negramote" ti taky nejsou zrovna ideální :D jen se mi to potom špatně čte :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama