Česká pošta aneb připlať a dojdi si

27. září 2014 v 21:12 | surpan |  Jen se vykecám
Jak se na slavné České poště chovají k balíkům, bylo již ukázáno na mnoha videích i ve zprávách. Tím ale služby České pošty nekončí. Bohužel tímto problémy s touto slavnou státní firmou nekončí.

Celý oblíbený článek o tom, jak se někteří pošťáci chovají k balíčkům pod odkazem.


 

14 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Kerria Kerria | Web | 27. září 2014 v 23:21 | Reagovat

Mám podobné zkušenosti. I v době, kdy jsem dlouhodobě na neschopence a tudíž sedím doma, tak mi balíčky nedoručují a jen nechávají ve schránce oznámení o uložení zásilky.
Zásilku léčiva pro králíky, které manžel urgentně potřeboval a připlatil si za expresní doručení - tedy se zárukou, že balíček přijde do 24 hodin od podání, nám pošta doručovala skoro týden (ve středu podáno, v úterý doručeno), takže králíci nám pochcípali. Když si stěžoval, tak mu po dlouhém dohadování nabídli akorát vrácení toho poplatku za expresní doručení. A co třebas nějaká náhrada škody?
Jeden čas mi pošta nechodila vůbec, ani dopisy. Dozvěděla jsem se to až později, kdy mi začaly různé úřady volat, že jsem nereagovala na jakousi obsílku, nepodala vysvětlení, nedoplnila žádost apod. Málem jsem kvůli tomu přišla o přídavky na děti a platila kdesi penále, protože mi nepřišlo z banky oznámení, že platbu neprovedli protože nesouhlasil podpis na příkazu (já ho zapomněla podepsat a manžel to klidně podepsal místo mě).

Pokud to jen trošku jde, tak si nechávám balíčky posílat kurýrem. Ale jak píšeš, vždycky to, bohužel, nejde.

2 Dragell Dragell | Web | 27. září 2014 v 23:29 | Reagovat

Jaj, napsala jsem dlouhý odkaz a při poslání mi vypadl internet, tak znovu stručněji :D

S rozbitými balíčky mám bohužel také své zkušenosti.
Co se týče balíku do ruky, u nás pošťačka jen cinkne, nechá ve schránce upozornění, naskočí do auta a odjede bez čekání. Než stihnu vyběhnout z domu, tak jen vidím, jak opět odjíždí...
A už se mi i stalo hodněkrát na kolejích, že mi zásilka skončila na vzdálenější poště, pošťačkám se asi nechtělo až k nám, takže jsem nedostala ani výzvu k vyzvednutí a měla jsem si asi přijít sama, na které poště mi balík skončil - což, jak moc dobře již vím, mi telefonicky bez čísla zásilky neřeknou. Takže pak pošty v okolí obíhám, velmi příjemné (a to ještě kolikrát obíhání opakuji, protože nevím, kdy ve skutečnosti ta zásilka se uráčí na tu poštu dojít, že).

Bohužel jsem studentka, takže si nemohu dovolit lepší služby, ale je toteda katastrofa

3 Dragell Dragell | Web | 27. září 2014 v 23:31 | Reagovat

Co odkaz, komentář, naštěstí naposledy jsem si to zkopírovala - máš záhadný blog. Jsem na 3 čárkách, ale nejméně 5x jsem dala přidat komentář a vždy mi spadl net :D Ale podařilo se!

4 postacka postacka | 27. září 2014 v 23:44 | Reagovat

Nevim jak to je s tema poskozenyma a znicenyma balikama, ale jinak ja za rok prace na poste vydavala asi tak 4 poškozene baliky. A co si vzpominam tak posledni balik zabalili uplne debilne. Jak muze nekdo zabalit tezkou kvalitni kolobezku jen do suntske krabice a ani rohy nezalepit? Hovadina....
Ale jinak posta a jeji vedeni jsou cu*aci nejvetsi, ale ty prachy jen za buzeraci a nic nedelani bych si taky nechala libit. Zatim jsem debilni prepazkova pracovnice ktera ma ze vseho toho buzerovani, tlaku a stresu zdravotni problemy... tak prosim budte k holkam za okynkem shovivavy ini za poskozeny nebo nedoruceny balik nemuzou..a pokud jsou na vas obcas neprijemne tak je to bud z toho duvodu ze jste nejspis tak 10. Clovek co si stezuje tam kde se neda nic vyresit a musi to vysvetlovat porad dokola. A nebo je to zakon padajiciho hovna, nekdy se ten tlak vydrzet neda - z jedny strany na vas bezduvodne rve zakaznik a za vama na vas rve vedouci proc ste tomu zakaznikovi nenacpala aspon ucet....... amem 8-O

5 postacka postacka | 27. září 2014 v 23:50 | Reagovat

A jeste reakce na Dragell: jestli vam balicky obcas ulozi na jine poste a nehodi ani vyzvu tak to muze byt Balik na postu, u toho nechodi oznameni... jen opakovana vyzva a sms o ulozeni...a je potreba zadat primo psc vasi posty jestli to ale Balik NP neni tak je dorucovatelka liny prase :)

6 surpan surpan | E-mail | Web | 27. září 2014 v 23:59 | Reagovat

[4]: Díky za reakci člověka, který to má z první ruky. Právě proto jsem psal, že to maj těžké, neboť vedení chce plno blbostí a není čas na tu pravou práci. Také si uvědomuju, že balíček mi nezničí úřednice na poště. Přesto je vždy na ráně první a jediná. Vedení si jen užívá výdělku a po lidech šlape.
Takže přeji hlavně ať se zdravíčko vrátí do normálu a lepší vdení, třeba někdy možná....

7 Víla Víla | Web | 28. září 2014 v 0:03 | Reagovat

Doručování balíků nemá cenu komentovat. Snad každý z nám má zkušenost co a jak (ne)došlo. Spíš mě udivuje jejich razítkovací systém. Jsem člověk, který rád posílá a dostává pohledy. Když jsem posílala jeden z Havlíčkova Brodu, měl razítko Pardubice, těžko jsem příteli vysvětlovala, kde jsem to vlastně byla. Ale tyhle města jsou aspoň relativně blízko. Od kamaráda mi přišel ještě lepší pohled. Z Plzně s razítkem Havířov poslaný do Ostravy. No proč ne...

8 darkemperor darkemperor | E-mail | Web | 28. září 2014 v 2:12 | Reagovat

Já měl problém s předplatným časopisu. Jednou za měsíc časopis do schránky.
To by pochopila i cvičená opička.
První změna nastala, když jsme si pořídili novou schránku a tu starou nechali sousedům(společná vrata a jejich neschopnost si nějakou pořídit).
Do nové se bohužel časopis, který mi chodí i s knižní přílohou ale nevejde. Tak jsem si naivně myslel, že mi pošťačka dá časopis na staré schránky, kam se vešel, a která je od nové asi metr a půl.
Bohužel se tak nestalo a časopis mi i s knihou skončil srulovaný v ruličce na létaky/noviny.
Už vidím myšlení pošťačky: Je to sice tvrdý, ale to se tam vleze.
Určitě.
Takže jsem měl několikrát hranu knihy zmačkanou a celkově časopis poničený.
Asi 6-krát jí bylo vysvětlováno, že ho může dávat do té naší původní schránky, kterou sousedi jen využívají.
Bez šance.
Řešení: Časopis si vyzvedávám jako kretén na poště.

A s tím nedoručením balíku, i přesto že jsem celý den doma mám stejnou zkušenost.

9 titin titin | 28. září 2014 v 7:21 | Reagovat

Jde spise o lokalitu. U nas ve 25 tisicovem meste jsou problemy s dorucovanim posty jen vyjimecne. Kdyz ma prijit balik do ruky,v den dorucovani vzdy zavolaji a oznami kdy prijde a zeptaji se jestli nekdo bude doma.
Ale treba jsme skutecne jen vyjimka ;-)

10 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 28. září 2014 v 7:58 | Reagovat

To mi povídej. U nás na vesnici by se mohlo zdát, že problémy nejdou, ale protože všechnu naši poštu doručují mámě do krámu a můžu být ráda, že se známými pošťačkami se jde domluvit tak, že doporučené zásilky pro celou rodinu předá jí, takže nemusíme řešit kdy si dojet na poštu, stejně jsou průšvihy. Třeba když kopali kanalizaci na cestě do krámu, tak pošťačky prostě kašlaly na objížďku a pošta nám nějakou dobu prostě nechodila. A to nejen nám, ale i obchodu jako takovému. Nebo když jsme byli všichni jednou pryč, tak nechaly i nelevné balíky na stole na verandě, místo aby je vzaly zpátky na poštu. No a dopisy nám místo do kryté chránky už několikrát strčily do roury na noviny, kde totálně promokly, takže jsem třeba přišla o jeden celý arch kupónů z řetězce, kde ty slevy fakt uplatňuju. No jejich kvalitní práce je vážně naše radost.

Je pravda, že hlavně za přepážkou za spoustu věcí nemohou, ale při doručování třeba ty mnou uvedené případy, to je chyba pošťaček.

11 Tai Todd Tai Todd | Web | 28. září 2014 v 9:49 | Reagovat

Já jsem se už na ty balíky do ruky vyprdla. Dřív jsem to tak dělala taky, hezky si připlatila a očekávala, že za ten příplatek bude splněna služba za kterou ten příplatek je. Ale kolikrát mi přišla sms, že jsem nebyla zastižena a balík mám na poště, i když jsem schválně třeba nevytáhla paty z domu a na balík jsem čekala. Když jsem to naštvaně oznámila ženské na poště, která si neodpustila poznámku, že jsem tam pořád, jen pohodila rameny, že ona za to nemůže. Víc jsem si nestěžovala, nemělo by to efekt. od té doby si raději nechávám balíky poslat rovnou na poštu, protože tam v 80% případů pro ten balíček beztak musím. Ale štve mě to, ne že ne. O tom, co mi nabízí na poště nemluvě, nezajímá mě to, nechci to, ale bohužel vím, že to nabízet musí a cpou to každému, jinak je to na jejich hlavu a už jen na tom je dobře vidět, jaké "kvality" česká pošta dosahuje.

12 Noris Noris | 28. září 2014 v 10:20 | Reagovat

opravdu bych vás chytráky chtel videt jak zvladnete doručit 170 adres(baliku). Z depa vyjedete v 10 nez prijedete na rajon tak je pomalu pul jedenacty. Do 17 hodin musite uložit baliky ptž pošta vám zavíra třeba v 18. časove to nejde stíhat a jak se tu bluví o společnostech PPL apod tak ty mají tak 80 balíčků a jsou vysmáty...Já se nechci zastavat tech dorucovatelů co na to se.rou, ale beru to sám za sebe. je mi jasný že jste si zaplatili službu a chtete balík. Ale dorucovatel je jen pešák a nejde to stíhat...to je už na vedení ale těm je to jedno. pokud prijde stížnost tak vám seberou prachy a tím to pro ne hasne. A pokud máte probemy s poštou a chalite ostaní společnosti tak proc si to nenecháte posílat od nich? česi si budou porad na něco stěžovat. I když jim zavoláte že jim vezete balík tak vám nadavají že máš volat už ráno kdy přijedu (ha ha todle pošta nemusí dělat)Tak čau pošťák :-x

13 Tenisák Tenisák | E-mail | Web | 28. září 2014 v 10:29 | Reagovat

Já špatné zkušenosti s poštou nemám, ale znám několik případů, přesně jak ty píšeš. Holt musíme pokývat hlavou a přiznat si, že Česká Pošta je jenom jedna. :-D

14 surpan surpan | E-mail | Web | 28. září 2014 v 10:34 | Reagovat

[12]: Právě proto jsem s poštou zkončil. Zaplatím za něco a dostanu něco, co nechci. Bohužel zákazníci přes kurýra běžně posílat nemohou. Určitě by ale rádi. Mám známého i u jednoho z kurýrů a 80 balíků opravdu nemají, dělá celou Olympii v Brně a další městké části. A prostě to jde, i když mnohdy s dlouhými přesčasy.
Bohužel je to přesně to,o čem se tady bavíme. Hovno padá vždy dolů, takže za problémy vždy můžou doručovatelé a běžné úřednice. Přitom problém je, že to neřeší ti nahoře. Nebo řeší, ale blbě. Demotivují své zaměstnance srážkou ze mzdy a ti se pak občas mstí na balících. A je to pořád horší. Proto nejsem zastáncem vylévat si zlost na běžných zaměstnancích, ale výš. Jenže tam to neřeší.
Ale zase tvrdit, že tím že zaplatím za balík do ruky 130 kč, pak příplatek za křehké cca 20 až 25 kč a dojde mi hromádka jak od psa se zpožděním a ještě si ji musím vyzvednout na poště, že je to v pořádku? Co čekáte od lidí, kteří platí a každou chvíli nějaký problém? Že vás budou milovat?
Ano, Češi si rádi zanadávají, ale tady se vůbec nedivím. 8-)

15 Kerria Kerria | Web | 28. září 2014 v 11:18 | Reagovat

[12]: Já chápu, že to máte těžký. Ale ty si taky nekoupíš zelený salám jen proto, že je ti líto chudery prodavačky - nebo snad jo? Ta chudera prodavačka je nucená vedením mít určité zboží stále na prodejně a když nemá, tak jí strhnou prémie. Ale když se to neprodá, tak to jde na vrub prodejny = do manka. Co má ta chudera dělat? Ty jako zákazník potravin můžeš uzeninu koupit u konkurence. Kde jinde si můžu nakoupit poštovní služby já?

16 surpan surpan | E-mail | Web | 28. září 2014 v 11:39 | Reagovat

[15]: Přesně tak, už se mi stalo, že pošta balík od zákazníka prostě ztratila a na netu se objevilo, že jsem jej převzal. Měsíc jsem řešil s pánem problém, za který jsem nemohl a zdržoval mě od práce a hlavně nevzbuzoval důvěru mé práce k zákazníkům. Po měsíci se balík pánovi vrátil. Poté teprve uznal, že jsem nechyboval já. Přesto jsem měsíc měl kvůli poště mnoho problémů.

17 surpan surpan | E-mail | Web | 28. září 2014 v 11:41 | Reagovat

[13]: Nezbývá, než ti popřát jen další dobré zkušenosti. Protože až se jednou něco nepodaří ze strany pošty, o čemž nepochybuji, budu ti přát pevné nervy. Ale jinak jsem rád, že nejsou jen špatné recenze, to by bylo už hodně napováženou. Díky za info :-)

18 Janča Janča | E-mail | Web | 28. září 2014 v 11:43 | Reagovat

Já si objednávám přes internet kontaktní čočky a nechávám to na poště, protože je levnější než jiné zásilkové služby a doufám, že s tím se mi snad nic nestane. Zatím to bylo doposud v pohodě (musím zaklepat), akorát občas bylo vidět, že krabice není úplně nedotknutelná, ale uvnitř to bylo OK.
Abychom tady nehanili jen Českou poštu (která si to ale bohužel zaslouží, už jen kvůli těm službám navíc, které musejí pošťačky nabízet), tak jednou jsem si objednala boty a nechala poslat PPLkem a krabice přišla v nehorázném stavu. Nevím, jestli jim ji už tak předali, nebo to udělali oni, ale víko bylo na jedné straně odtržené a byla dost pomačkaná. Boty byly ale v pořádku, tak jsem neměla důvod si stěžovat. Jen kdybych je chtěla reklamovat, tak bych měla asi smůlu.

19 zaměstnanec pošty zaměstnanec pošty | 28. září 2014 v 11:47 | Reagovat

To je těžký, když poště jde jen o to, kolik kdo založil bankovních produktů a kolik z toho má pošta peněz, jenže my zaměstnanci s tím nic neuděláme, to musíte vy, zákazníci, tak vás prosím zachraňte nás a poštu! :(

20 surpan surpan | E-mail | Web | 28. září 2014 v 11:50 | Reagovat

[18]: Podaří se asi všude, něco rozbít. To prostě úplně neovlivní nikdo. Já s PPL mám dobré zkušenosti, také dobrá zkušenosti mám s Geis. Nikdy žádná reklamace a balíků byly stovky.
Ještě jsem si vzpoměl, jak jsem si kdysi objednal nějaký tutoriál na software na DVd přes poštu. Balíček přinesla pošťačka a velice rychle chtěla, abych podepsal. Nebylo na povrchu nic vidět. Po rozbalení se vysypal plastový obal. DVd bylo ale naštěstí zázrakem v pořádku.
Také ale hodně záleží na zabalení věci. Jednou mi poštou poslali nerezový chlebník, který byl zabalen jen do své původní krabice, bez výstelky, naposovaný jen do kartonu a obalen nějakým sáčkem. Tam se vůbec nedivím, že došlo k poškození a musel jsem reklamovat, ale přímo u odesílatele.

21 surpan surpan | E-mail | Web | 28. září 2014 v 11:53 | Reagovat

[19]: Ale jak? Když člověk podá stížnost na vedení, vždy to schytá někdo dole. Nikdy nehledají chyby u sebe. Pošta je důležitá, ale v hrozném stavu. Mít to na starost nějaký šikovný soukromník, kterému jde o reputaci, bylo by to úplně někde jinde.
Ne vše, co pošta dělá je špatné. Mile mě překvapila funkce, kde a za kolik mají levný benzin. To je dobrý nápad, bohužel jsem si jist, že to opět zdržuje od práce.

22 Panda Panda | 28. září 2014 v 11:59 | Reagovat

Taky se přidám. Na Pze 4 je to totální katastrofa. Ze 3 zásilek, co jsem čekala, se jedna ztratila (nebyla prý doporučeně) a další 2 tentokrát už doporučeně jsem si musela sama hlídat a volat tam. U další jsem vědela, kdy má přijít. Byla jsem doma a čekala. Nic. Tak tam volám - prý si mám zavolat po 15. hod, ale když nemám oznámení, tak asi nic. No, abych to zkrátila, jeden den chodila brigádnice (to  má být omluva?) a druhý den stálá pošťačka, ale došly jí ty papírky o výzvách a ať se nezlobím, zítra by mi ho tam určitě hodila ( to zrovna) a když jsem jí vysvětlovala, že já to potřebovala už včera a ne zítra, tak na mě koukala jako : a co je mi po tom? Každopádně ty ztracené sušené praváky jsem jim doteď nezapomněla :-?

23 Panda Panda | 28. září 2014 v 12:00 | Reagovat

Jo a to jsem zapomněla dodat, že se děsím toho, co mi nebylo doručeno, co jsem nečekala :-(

24 puppy puppy | 28. září 2014 v 12:09 | Reagovat

Zlatá pošta! Já když si něco objednám od PPL, tak přijede vždycky jindy, nez jak mi pošlou v mailu, takže jsem skoro vždycky v práci a vždycky jede takový nepříjemný pán, který mi skoro vynada za to, že jsem v práci, přitom jsem mu říkala, kdy nejsem, ať mi to v tu dobu doručí, nedorucil a ještě mi vynadal, že jsou se mnou problémy, takže PPLkou už nikdy! :-?

25 Janča Janča | E-mail | Web | 28. září 2014 v 12:39 | Reagovat

[20]: Tak samozřejmě, že když je obsah v pořádku, nevadí mi to. Jen mi vadila překažená možnost reklamace. Většinou to všichni chtějí s původním obalem a když byla krabice v takovém stavu, tak nevím, co by mi řekli.
To máš štěstí, že DVD došlo v pořádku. :D Občas se stane takový zázrak, že i když se všechno okolo zničené, to nejdůležitější naštěstí vydrželo. Ale jinak mám s PPL také dobré zkušenosti (nebo spíš táta), to neříkám, že ne. :)

26 Ell-e Ell-e | E-mail | Web | 28. září 2014 v 13:12 | Reagovat

Já teda nemám tolik problémů, jako jsou tady zmíněný, ale prostě stará klasika je, že nás doručovatel "nezastihl doma" i když jsme doma byli. Jsou líný jako vši a radši nám hodí lístek do schránky, než aby na nás cinkli. A to bydlíme v prvním patře a ze zvonku je to patrné! Myslím, že by tenhle podnik měl se sebou něco dělat, vážně. Furt je zdražují a čím dál tím víc obtěžují lidi.

27 Jana Jana | 28. září 2014 v 15:01 | Reagovat

K reklamaci: Obal není součástí zboží; většinou ho chtějí neporušený, ale nutný není! K oznámení zásilky než "cinknutí": vždy je lepší dopis či balík udat, než oznámit-o hodně míň práce. Ke křehkým balíkům: skrz křehký balík "prošla" jakási roura??? To už muselo být špatně zabalené při podání - to se vůbec nemělo přijmout do přepravy. Křehký balík má být zabalen nejlépe do dřeva a dobře vyplněn, aby v něm obsat "nelítal" a má vydržet pád z 1 metru.

28 Jirka Jirka | 28. září 2014 v 19:28 | Reagovat

Když jsem občas celý den doma, ale ve schránce stejně naleznu lístek od pošty, okamžitě volám na pobočku a zažádám o opakované doručení, protože pokus o doručení nebyl uskutečněn. Zatím mi vždy vyhověli a omluvili se, že k doručení v původní termín nedošlo. Není to komfortní řešení, ale funguje (i když asi jak na které poště).

29 Michal Michal | 28. září 2014 v 20:59 | Reagovat

Pokud jde o balíky, tak u nás ten co je rozváží při nedoručení žádné lístky neháže, lístky dostane doručovatel který roznáší dopisy a ten až druhý den jen háže lístky nezastižen do schránek. Vyjímkou jsou doporučené dopisy a balíky do určitých rozměrů (od 5cm atd) - to dostanete oznámení ten den.

30 pošťák pošťák | 29. září 2014 v 5:24 | Reagovat

[29]: takle to ale bezne funguje... :P 8-)

31 Pošťák Pošťák | 29. září 2014 v 13:35 | Reagovat

No vidíte...Oznámenky na Balíky do ruky nosí druhý den pošťačka, ale co když v ten den uložení klient, kterému přijde sms o uložení utíká na poštu a balík si vyzvedne...ejhle druhý den mám ve schránce oznámenku..co s tím?? utíkám na poštu - přišel mi druhý,.,,vystojím si hezky dlouhou frontu a když zpocenej dofuním k okénku, nebohá pracovnice mi řekne , že je to oznámenka k balíčku, co jsem si vyzvedl včera....alespoň jsem se hezky prošel že ?: :-x ... Pracuju na poště 3 roky a sám uznávám, že 90% postupů by lépw zvládl pejsek s kočičkou než česká pošta.... ;-)

32 irma irma | E-mail | 30. září 2014 v 10:58 | Reagovat

Pracovala jsem na poště 11 let. Vše fungovalo celkem v pohodě. Pak ale došlo k tomu, že se začali budovat depa a přišla katastrofa. Zmatek na zmatek, hlavně v oblasti balíkové služby. Nestíhali balíky zapisovat a tak to mnohdy zůstavalo až na druhý den. Ale bohužel na nás lidé řvali, že nemají balíky včas. Museli jsme mlčet, jinak hrozili vyhazovem. Dusno bylo i díky naustálemu tlaku, abychom uzavírali různé pojištění, stavební spoření, účty apod. Tak se stalo, že jsme nakonec výpovědi dávali jedna po druhé. U nás v dědině pak místo mě chodili pokaždé jiní doručovatelé, kteří to neznali a tak docházelo ke zmatkům. Bohužel za tenhle stav je zodpovědné vedení pošty. Ale na obranu pošty. V loni mi přišel balík dopravcem DPD a taky z krychle byla kulička a ještě se ani kurýr nesnažil vrátit mi asi 17,- kč. Tak asi tak. :-D

33 surpan surpan | E-mail | Web | 30. září 2014 v 11:02 | Reagovat

[32]: Díky za názor, je pravda, že ne vše je úplně špatné a když jde rozzuřený zákazník na poštu, vždy to schytá pošťačka, která balík ani v ruce neměla a neprošel kolem ní. To je pak opravdu vada vedení. Ono je to těžké, když se nahoře ve státních firmách schovávaj vyhaslí politici, co nikdy nic neuměli...

34 pošťak pošťak | 19. října 2014 v 20:06 | Reagovat

Dobrý den všem nespokojeným klientům České pošty. Velmi mě mrzí,že jste se setkali se špatnými situacemi. Sto lidi,sto chutí. Mnozí z Vás jsou velmi sprostí,Vaše výrazy nejsou slušné. Co si potom myslet o Vás a Vaše jednání kdekoliv. Také tak za zády hovoříte např.o svém zaměstnavateli nebo přátelích? Styďte se! V obchodě si koupíte zkažený salám nebo salát,zakoupíte nefunkční televizi,pračku. Budete jednat svým chováním stejně? Víte,každý zaměstnanec v jakékoliv práci ma určenou svou pracovní náplň. Zodpovědný pracovník si svou pracovní náplň řádně plní. A proto nabízí např. Pojištění nebo stavební spoření. Česká pošta nenabízí nic špatného,dle hospodářských novin,je Česká pojišťovna druhá nejkepší pojišťovna v neživotním pojištění,Poštovní spořitelna jako první. Nic špatného Vám zaměstnanci pošty nenabízí. Co se týče Vašich balíků,dělám na oddělení reklamací už 12let. Můžu ze své praxe Vám sdělit;že pokud přijdou adresátovi balíčky rozbité,promáčknuté. Je většina chyba odesílatele zásilky. Neodpovídá obsah správnému zabalení a zabezpečení obsahu. Zásilky nebývají vyplněné v místech,kde je volný prostor v krabici. Používají obaly již několikrát používané,sklo pošlou v bublinkové obálce atd. Co se týče doručování na adresu,uvedené chybné telef.číslo odesílatelem nebo napsané špatné poštovní směrovací číslo odesílatelem,poté zásilka buď adresátovi nedojde nebo putuje delší cestou. Balíky snímá stroj právě podle směrovacího čísla. Na zás. Jsou kolikrát napsané adresy fixem nebo penálem,který se po kápnutí vodou rozmázne,stává se také,že štítky nalepené na zás.se odlepí,odes.nalepí popřípadě dodá špatné lepící štítky. Je od Vás hezké házet špínu na někoho,ale ověřte si vždy předem než něco vytroubíte do světa,jak to ve skutečnosti je. Firma PPL a ostatní mají také své podmínky a nejsou zrovna někdy výhodné. Od klientů jsem mnohokrát slyšela,že firmy,které také doručují balíky a rozbijí je během přepravy,poradí klientovi,aby rozbitý balík poslal přes pištu,ta ho proplatí. Ano pošta je grant,protože poškozenou zásilku proplatí a ještě ji klientovi vrátí,přitom např.nemá zničenou celou zásilku. Co k tomu řeknete? Když jdu do drogerie,nabízí mi u pokladny oplatky,v peněžních ústavech Vám nabízejí životní pojištění. Tam to může být a nevadí to? Co se týče pracovnice,která pojistila celou svou rodinu,jen aby splnila plán. Tato pracovnice měla pojistit klienty,kteří přijdou na poštu. Tím,že nebyla schopná správně provádět svou náplň prac.činnosti,tak potom pojistila svou rodinu. To nebylo správně. Pošta nabízí svým klientům kvalitní a dobré služby. Jen kluent by je měl umět správně využít. Pokud si v něčem není jistý,vždy se může někoho zeptat a rádi mu poradíme. Náš zákazník náš pán.

35 surpan surpan | E-mail | Web | 22. října 2014 v 8:01 | Reagovat

[34]: Ano, bohužel jsem se setkal na poště s velmi sprostými lidmi. Ale popravdě co čekat, když přijdete na poštu, vystojíte si řadu, pak vám řeknou, že Váš balíček nemůžou najít. Jdete zase domů, druhý den to samé a pořád nikde není. Přitom se mělo jednat o balík do ruky, který zákazník zaplatí, aby mu byl dovezen. Třetí den konečně zvedla pošťačka zadek, aby se podívala všude a ejhle, obří 30 kg balík našla. Třikrát jsem musel na poštu a pak si tento těžký balík odvláček sám. A měl jsem zaplaceno. Opravdu pak jde slušně poděkovat a tvářit se jako spokojený zákazník?
Že nejsou zásilky dobře balené? Ano. Občas nám takové balíky chodí. Ale od nás chodí zabalené v profi balícím materiálu a koupeném právě proto, aby byla pošta doručit balíky v pořádku. I přesto to ne vždy klapne.
Výmluva stylu, že je špatně napsána adresa je opravdu špatná. Další zkušenost: balík do ruky mi nedošel proto, že nebylo dost lidí a tak jen rozdávali automaticky lístky do shránky, že jsem nebyl doma. To mi bylo sděleno i na pobočce.
Sto lidí, sto chutí. Ano. A taky sto příšerných situací na poště.
A nabízet pojištění a nutit své zaměstnance, aby prodali nějaké minimální množství pojistek Vám přijde normální? Jde vidět, že nejste řadový pošťák. Jak může pošťačka na malé obci prodat 4 pojištění měsíčně, když je tam sotva sto lidí, kteří o nějaké finanční služby nestojí, už jen proto, že vidí, jak pošta funguje? Tuto informaci jsem si zjišťoval u vícero poštovních úřednic a byla mi ověřena.
Už jste viděl, že by pojišťovák chodil po lidech a nabízel jim třeba ještě Herbalife?
A že s PPL jsou problémy? Nikdy mi nic nerozbili. Použíme nyní Geis a poslali jsme stovky balíků a vždy vše v pořádku. Nemůžu proti nim říct ani půl slova. Ale u pošty se najde problém u každé druhé zásilky.
A místo toho, aby se s tím něco dělalo se bude omlouvat v diskuzích, že je vlastně vše v pořádku.

36 Scorpion.11 Scorpion.11 | E-mail | 4. listopadu 2014 v 13:36 | Reagovat

No jako každý i já mám své zkušenosti s poštou, ale u nás teda nemám problém s dovážkou balíku do ruky, takže se mi nestalo, že bych musel na poštu pro balík, že by mi pošťák hodil lístek do schránky a ujel :-D
Naposledy jsem si objednal klec pro potkany a krabice asi 1mx1mx60cm, takže mi dorazila, ale po rozbalení jsem měl prasklí celý roh od umělohmotné vany a nyní co s tým, protože takovou krabici do auta nedám a už to byl problém dostat na poštu. Nakonec po patáliích jsem odeslal balík zpět prodejci a on mi zase obratem poslal novou klec, takže po doručení klece a doma po rozbalení opět prasklí celý roh umělohmotné vany což mě už naštvalo.Opět znova koloběh a na potřetí mi došla celá vana, ale měl na kleci promáčklé dráty jako by někdo klec hodil na tvrdou hranu a zvohnul dráty což musela být rána jako prase, aby ohnul ty tvrdé dráty. Už jsem si ji radši nechal, protože bůhví jak by to dopadlo po čtvrté :-D Nevím a neřeším zdali to byla chyba pošty či prodejce, ale nakonec na to doplatí vždy jen a pouze zákazník :-?
U pošty je výhoda, že balík si můžu poslat doporučeně i pojistit což třeba u PPL zásilky v režimu Svoz za hotové není možné posílat na dobírku ani připojistit :-?

37 Roman Roman | 1. února 2015 v 16:01 | Reagovat

Mě na paště zaráží to že zásilka z Číny tu je např.za 6 dní a z Prahy do Ostravy to trvá dýl jak z Číny do Prahy :-(

38 Roman Roman | 1. února 2015 v 16:03 | Reagovat

Tu mám důkaz je 1.2 a zásilka je kdo ví kde tailní informace k zásilkám
RJ340728807CN
Typ zásilky: RJ, Hmotnost zásilky: 0.0  kg, Výše dobírky: 0  Kč, Počet kusů: 1  kus
Datum    Událost    PSČ    Místo vzniku události
28.1.2015    Přeprava zásilky k dodací poště.        
28.1.2015    Výstup zásilky z SPU.    22000    Praha 120
28.1.2015    Vstup zásilky na SPU.    22000    Praha 120
26.1.2015    Podací číslo zásilky přidělené v České republice: BA964139381VV.        
26.1.2015    Převzetí zásilky vyměňovací poštou.    22000    Praha 120
20.1.2015    Odeslání zásilky do České republiky.        
19.1.2015    Podání zásilky.

39 Mišák Mišák | E-mail | 1. února 2015 v 17:59 | Reagovat

Celý tento podnik je o lidech a o penězích.Jak tu bylo zmíněno v blogu,tak zaměstnanci dělají 10 věcí a ještě jsou vydíráni tím,že když nesplní prodej všelijakých kravin,budou bez prémii nebo dokonce opustí místo.Co se týče zaměstnanců mohu na jejich obhajobu říci,že s tím co se  poštovní doručovatelky natahají a nachodí po dědinách počasí nepočasí a to co za to dostanou patnáctého je bída.Na mnoha sběrných poštách dokonce chodí někteří vedoucí pracovníci na brigády a rozváží.Nevím jestli je to tím,že mají mnoho pohledávek nebo tím,že jim tak mizerně platí.Zaměstnancům na těchto třídirnách  není tolerován odchod o 5-10minut dříve skrze autobusové spojení i když práci mají hotovu nebo je výměna směn kus za kus.Vedení které si myslí,že tím když zdraží služby si nalákají klienty může pouze člověk retardovaný nebo bez mozku.

40 surpan surpan | E-mail | Web | 1. února 2015 v 18:14 | Reagovat

[39]: Naprosto souhlasím. Chování k zaměstnancům celou tuhle šaškárnu maximálně ničí. A jestli si myslí, že zdražením něčeho dosáhnou, tak ano, dosáhnou. Rozdíl mezi cenami kurýrů bude už pořádný a vyplatí se téměř všem firmám udělat si smlouvu s kurýrem. Pošta bude jen na dopisy, protože tohle tady nikdo jiný nedělá. Pak sníží počty poboček, takže lidi budou muset jezdit z malých vesnic do měst a pokud nezlepší své služby, o čemž silně pochybuji, když posledních pár let dochází k desktrukci firmy (každý rok jsem si říkal, že to už horší být nemůže a stejně mě dokázali překvapit, ve špatném slova smyslu) tím, že se k zaměstnancům chovají hrozně a ti odchází a pořád nabíraj nové, nezkušené, se kterými zákazníkům už také dochází trpělivost, protože nic neví. Ale to není chyba nováčků.

41 Mišák Mišák | E-mail | 1. února 2015 v 19:14 | Reagovat

[40]:No dopadne to asi tak,že mnoho poboček zanikne a vedení to hodí na franšízy a budete pro dopis chodit do sámošky.Tak to funguje v UK i jinde.Lidi budou bez práce a vedení ČP si bude mnout ruce jak se z prodeje licence napakoval.Papaláši budou stále u koryta a fachmani co to všechno oddřeli budou až na pár vyjímek na dlažbě.Pak krach hodí na konkurenční boj mezi kurýrními firmami a bude po celé slavně ČP.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama